هند، ایالات متحده، استرالیا و ژاپن از یادگیری ماشینی در تلاش برای تقویت قابلیت‌های سایبری ملی اعضای چهارگانه استفاده می‌کنند.

از جمله، این گروه اهمیت استفاده از فروشندگان قابل اعتماد در زیرساخت‌های مخابراتی را به عنوان بخشی از تعهد مشترک ما برای ارتقای شبکه‌ها و فناوری‌های ایمن و انعطاف‌پذیر، از جمله از طریق اکتشاف راه‌حل‌های شبکه باز و قابل همکاری که در هر یک از کشورهای ما و در میان آنها رخ می‌دهد، مورد بحث قرار داد. ، در این بیانیه آمده است.

این تلاش‌ها نشان‌دهنده تعهد کواد برای ایجاد ظرفیت‌های منطقه‌ای و تضمین ارائه زیرساخت‌های مخابراتی باز و امن در اقیانوس هند و اقیانوس آرام است.

به گفته این موسسه، همکاری نزدیک‌تر در تحقیقات یادگیری ماشین، تشخیص بهتر نفوذهای شبکه و بهبود مدیریت ریسک سایبری زیرساخت‌های حیاتی را امکان‌پذیر می‌سازد.

کاخ سفید گفت پیشرفت در این اهداف، قابلیت‌های سایبری ملی اعضای Quad را افزایش می‌دهد، تعداد حوادث سایبری جدی را کاهش می‌دهد و قابلیت‌های واکنش آنها را بهبود می‌بخشد.

این گروه همچنین متعهد به ایجاد چارچوب و روشی برای تضمین امنیت زنجیره تامین و انعطاف‌پذیری برای فناوری‌های ارتباطات اطلاعاتی (ICT) و سیستم‌های فناوری عملیاتی (OT) بخش‌های حیاتی است و این اهداف بخش مهمی از آینده‌نگر را تشکیل می‌دهند. ، برنامه کاری پیشرو برای گروه.

کاخ سفید روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد، در بلندمدت، این گروه متعهد به استفاده از یادگیری ماشینی و فناوری‌های پیشرفته مرتبط برای افزایش امنیت سایبری و ایجاد کانال‌های امن برای تیم‌های واکنش اضطراری رایانه‌ای (CERT) و به اشتراک‌گذاری اطلاعات تهدیدات بخش خصوصی است.

با توجه به اینکه امنیت مخابراتی تابع اصلی امنیت ملی است، در این بیانیه آمده است که این گروه در همکاری با گروه کاری Quad CET تلاش خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که امنیت بر اساس طراحی و بهترین شیوه های امنیت سایبری در فناوری های ORAN و 6G گنجانده شده است.

کاخ سفید اعلام کرد که Quad، یک گروه غیررسمی متشکل از چهار کشور استرالیا، هند، ژاپن و ایالات متحده، موافقت کرده است که از یادگیری ماشینی و فناوری‌های پیشرفته مرتبط برای افزایش امنیت سایبری استفاده کند. مقامات استرالیا، هند، ژاپن و ایالات متحده در 30 تا 31 ژانویه در دهلی نو برای گروه سایبری Quad Senior ملاقات کردند که طی آن آنها تعهد خود را برای پیشبرد یک هندو-اقیانوس آرام آزاد و باز که فراگیر و انعطاف پذیر است مجدداً تأیید کردند. .

به گفته کاخ سفید، چارچوب برای به اشتراک گذاری اطلاعات تهدیدات امن توسط CERT و نهادهای بخش خصوصی، همکاری و ارزیابی در زمان واقعی بهتر را با بروز حوادث سایبری امکان پذیر می کند.

به گفته آن، کشورهای چهارگانه در کوتاه مدت متعهد هستند که خدمات و محصولات نرم افزاری ایمن تر را با شیوه های امنیتی مشترک دولت چهارگانه، ایجاد الزامات امنیت سایبری مشترک برای زیرساخت های حیاتی کشورها، اجرای یک چالش سایبری چهارگانه (یک کمپین برای افزایش آگاهی) انجام دهند. در میان جمعیت‌های ما و اقدام برای بهبود امنیت سایبری)، همکاری در فعالیت‌های ظرفیت‌سازی و اشتراک‌گذاری اطلاعات در منطقه هند و اقیانوس آرام تحت مشارکت چهارگانه امنیت سایبری.

نشست ما دستور کار مثبت و جاه طلبانه گروه را پیش برد. کاخ سفید گفت، شرکای چهارگانه با هم برای امنیت بهتر فضای سایبری و تقویت یک اقتصاد دیجیتال بین‌المللی که برای همه، از جمله شرکای منطقه‌ای در هند و اقیانوس آرام کار می‌کند، کار می‌کنند.

بر اساس این بیانیه، کمپین چالش سایبری چهارگانه، آگاهی اولیه امنیت سایبری را در میان افراد، سازمان‌ها، کسب‌وکارها و دولت‌ها در سراسر اعضا ارتقا می‌دهد تا از قربانی شدن آنها در جرایم سایبری و تهدیدهایی که می‌تواند باعث آسیب‌های مالی و جانی نامحدود شود، جلوگیری کند.

این سازمان افزود: «روش‌شناسی زنجیره تأمین، خدمات، محصولات و ارائه‌دهندگان نرم‌افزار عمده‌ای را تشویق می‌کند که توسط دولت‌ها به کار گرفته می‌شوند تا به دستورالعمل‌های چهارگانه بهترین عملکرد برای امنیت سایبری نیازمندی‌های ICT و OT برای زیرساخت‌های حیاتی پایبند باشند».

در این بیانیه آمده است: “ما متعهد هستیم که منابع آموزشی را برای شهروندان خود فراهم کنیم تا امنیت سایبری آنها را به عنوان بخشی از این تلاش افزایش دهیم.”


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع