جاسی گفت که آینده خواربارفروشی هم آنلاین و هم آفلاین یا همه کانال است.
اندی جاسی، مدیر اجرایی، روز پنجشنبه، در یک ظاهر نادر در فراخوان نتایج سه ماهه شرکت، گفت: این شرکت توسعه سوپرمارکتهای Fresh و فروشگاههای رفاه بدون صندوقدار خود را تا زمانی که دستور العمل مناسب برای موفقیت پیدا کند، متوقف کرده است.
جاسی گفت که این شرکت تاکنون چند فروشگاه آمازون Fresh دارد. همچنین فناوری را آزمایش کرده است که به خریداران برای آنچه از فروشگاه میبرند صورتحساب میدهد، بدون اینکه لازم باشد از کنار صندوقفروشی عبور کنند.
در حال حاضر، این شرکت برخی از خواربار فروشی ها را تعطیل کرده و دارایی های خاصی را دچار مشکل کرده است. مدیر ارشد مالی این شرکت گفت که این شرکت 720 میلیون دلار (تقریباً 5919 کرور) از چنین اقداماتی در سه ماهه چهارم دریافت کرده است.
Amazon.com، خردهفروشی آنلاین که مدتها از ایجاد اختلال در بخش مواد غذایی نگران بود، معتقد است که کوتاهی کرده است.
او گفت: خرده فروشی یک تجارت دشوار است. “آنها در حال ریختن پول در توالت هستند و به دنبال فروشگاه های آمازون Fresh هستند” و فکر می کنند “آنها می توانند یک مفهوم جدید را معرفی کنند و سهمی از خرده فروشانی که برای چندین دهه موفق بوده اند را به خود اختصاص دهند.”
او گفت، آنچه این شرکت به آن نیاز دارد یک قالب فروشگاهی متمایز است که از نظر مالی قبل از شروع یک توسعه بزرگ، عملکرد خوبی داشته باشد، فرمولی که آمازون امیدوار است امسال پیدا کند.
© تامسون رویترز 2023