تاریخ عرضه Moto E13 هند برای 8 فوریه تعیین شده است، مشخصات فنی قبل از عرضه مشخص شد

صفحه فرود گوشی هوشمند آینده موتو E13 آن در Flipkart تاریخ عرضه این گوشی در هند را تایید کرده است. همچنین طراحی و مشخصات گوشی را مورد آزار قرار می دهد. آخرین پیشنهاد بودجه این شرکت قرار است در تاریخ 13 فوریه در هند رونمایی شود. این صفحه همچنین نشان می دهد که این گوشی از یک SoC Unisoc T606 تغذیه می کند و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد.

علاوه بر این، این گوشی از پشتیبانی از Dolby Atmos برخوردار است و دارای جک 3.5 میلی متری هدفون است که در بالای گوشی قرار دارد. طراحی گوشی یک بریدگی به سبک قطره‌ای در بالا نشان می‌دهد که دوربین سلفی را در خود جای داده است و حاشیه‌های اطراف نمایشگر ضخیم به نظر می‌رسند.

طبق این تیزر، Moto E13 در دو نسخه رم 2 و 4 گیگابایتی همراه با 64 گیگابایت حافظه داخلی که تا 1 ترابایت از طریق اسلات کارت MicroSD قابل ارتقا است، عرضه خواهد شد. قابل ذکر است که مدل Moto E13 برای سایر کشورها تنها به 2 گیگابایت رم مجهز شده است.

Moto E13 قبلاً در مناطق دیگر از جمله اروپا، خاورمیانه، آفریقا، آسیا و اقیانوسیه و آمریکای لاتین عرضه شده است. در اروپا، 119.99 یورو (تقریباً 10700 روپیه) برای نسخه 2 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی هزینه دارد. این شرکت هنوز جزئیات قیمت و در دسترس بودن این گوشی را ارائه نکرده است که انتظار می‌رود از طریق Flipkart به فروش برسد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع این گوشی در رنگ های سبز شفق قطبی، مشکی کیهانی و سفید کرمی عرضه خواهد شد. این سیستم عامل بر روی اندروید 13، جدیدترین نسخه سیستم عامل گوگل، اجرا خواهد شد. این شرکت همچنین فاش کرده است که Moto E13 آینده دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD خواهد بود.

این شرکت روز پنجشنبه تایید کرد که معرفی Moto E13 در هند هفته آینده انجام خواهد شد. موتورولا رسماً اعلام کرده است که این گوشی هوشمند مقرون به صرفه در تاریخ 8 فوریه در کشور عرضه خواهد شد. صفحه فرودی که ورود Moto E13 را به نمایش می گذارد اکنون در پورتال تجارت الکترونیک Flipkart منتشر شده است و طراحی این گوشی و برخی از موارد دیگر را به تصویر می کشد. مشخصات کلیدی آن این گوشی قبلاً در بازارهای منتخبی در اروپا، خاورمیانه، آفریقا، آسیا و اقیانوسیه و آمریکای لاتین عرضه شده است. انتظار می‌رود که Moto E13 بیشتر ویژگی‌های موجود در نسخه جهانی را ارائه دهد.