به گفته این وبلاگ، با این حال، جلوگیری از آسیب های فاحش دنیای واقعی به این معنا نیست که تمام محتوای توهین آمیز را از YouTube حذف می کند، زیرا به طور کلی معتقد است که “مناظره باز و بیان آزاد” به نتایج اجتماعی بهتری منجر می شود.
این پلتفرم در طول دو ماه تقریباً 271000 درخواست تجدیدنظر برای حذف دریافت کرد. یوتیوب در آخرین وبلاگ خود گفت که پس از بررسی، حدود 29000 درخواست تجدیدنظر را بازگرداند.
یوتیوب گفت همچنین با سازمانهای غیردولتی، دانشگاهیان، و کارشناسان مربوطه از همه طرفها و کشورهای مختلف همکاری نزدیکی دارد تا این بررسی سیاستها را اطلاعرسانی کند.
ما دهها یا حتی صدها ویدیو را تماشا میکنیم تا پیامدهای ترسیم خطوط خطمشی مختلف را درک کنیم. ترسیم خطمشی هرگز مربوط به یک ویدیو نیست، بلکه در مورد تأثیر آن بر همه ویدیوها است که حذف میشوند و میتوانند زیر آن باقی بمانند. دستورالعمل جدید. پس از این بررسی جامع، تیم گزینههای مختلفی را برای خطوط خطمشی به اشتراک میگذارد، و مطمئن میشود که نمونههایی از ویدیوهایی که برای هرکدام حذف یا تأیید میشوند (و همچنین اقدامات اجرایی متفاوت، مانند حذف در مقابل محدودیت سنی) را با جزئیات شرح میدهند.” اضافه.
طبق این وبلاگ، از آنجایی که پلتفرم جهانی اشتراکگذاری ویدیو تلاش میکند تا سیاستهای خود را با چشمانداز فعلی در حال تکامل نگه دارد، تمرکز راهنما حول یک هدف اصلی است – جلوگیری از آسیبهای فاحش دنیای واقعی.
یوتیوب در وبلاگی که به طور مشترک توسط مت هالپرین، معاون رئیس جمهور، رئیس جهانی اعتماد و ایمنی و جنیفر فلانری او نوشته شده است، گفت که از ژوئیه تا سپتامبر سال جاری، به ازای هر 10000 بازدید، بین 10 تا 11 مورد محتوایی بوده است که دستورالعمل های انجمن را نقض می کند. کانر، معاون رئیس، مدیریت محصول، یوتیوب.