آموزش سئو 2023 کاملترین دوره SEO ️ ویدئویی در ایران

به عنوان مثال، فرض کنیم شما قصد دارید برای راه اندازی یک شرکت طراحی سایت، دامنه ای با نام
webdesign.com را ثبت کنید و مشاهده می کنید که این آدرس قبلا ثبت شده است. در این حالت ممکن است تصمیم بگیرید که دامنه Web design.com یا Webdesign.com را ثبت کنید. ممکن است با این کار، کاربران زیادی به اشتباه وارد وب سایت اول شوند و شما به سادگی مشتریان خود را از دست بدهید. توصیه می کنم به فکر انتخاب نام دامنه دیگری باشید و این کار را انجام ندهید. این دو ویدیو مسیری را به شما نشان خواهد داد که مکانیزم گوگل را بشناسید و به راحتی هر سایتی را به رتبه یک گوگل برسانید. بخش بسیار بزرگی از موفقیت پروژه شما، به تحلیل و چیدن استراتژی آن وابسته است که می بایست در آموزش سئو این موضوع را به خوبی بیاموزید.

البته از آنجایی که هیچ نظارتی هم بر روی این محتواها نبود، همه آنها توانسته بودند تا به رتبه‌هایی خوبی هم دست پیدا کنند. البته در حین دوره کارآموزی، سعی کنید تا یک سایت دیگر را برای خودتان دست و پا کرده و آن را سئو کنید و خودتان هم با چالش‌های سئو، رو به رو شوید. درکل باید بدانید که کار آسانی را در پیش ندارید و برای یادگیری سئو، باید وقت، سعی و تلاش زیادی بکنید. فکر نمی‌کنم که موتور جستجوی گوگل نیاز به معرفی داشته باشد؛ برترین و بهترین موتور جستجوی جهان که هیچ رقیبی را در جلوی خودش نمی‌بیند و همه رقبایش با فاصله بسیار زیادی، در پشت سرش قرار دارند. درواقع شما باید تا حد ممکن، کیفیت صفحات سایت خودتان را بالا ببرید تا موتورهای جستجو به مانند گوگل، بتوانند تشخیص دهند که شما لیافت این را دارید که در موتور جستجوی خودشان شما را ثبت کنند. البته در دوره‌های آموزش سئو، همیشه یکسری سرفصل‌ها را به بررسی یکسری ترفندها برای ایندکس شدن صفحات سایت شما می‌پردازند.

با لینک‌بیلدینگ می‌توانیم اعتبار سایت را بالا ببریم و در کلمات کلیدی مهم که احتیاج به اتوریتی و اعتبار بالا دارند رتبه بگیریم. شاید تنها مشکل طراحی رسپانسیو این است که سرعت را کمی در نمایش موبایل کاهش می‌دهد که با روش‌هایی که در همین فصل و در مورد افزایش سرعت سایت گفتم قابل بهبود است. در ساخت نقشه سایت باید به این نکته توجه کنید؛ فقط لینک صفحاتی را در نقشه سایت قرار دهید که دوست دارید ربات‌های گوگل آن‌ها را خزش و ایندکس کنند.

من در مقاله کسب در آمد از سئو ۸ روش کاربردی و اجرایی آموزش داده‌ام. قبل از اینکه وارد خلاصه آموزش سئو شویم می‌خواهم شما را با رویکردهای درآمدزایی از سئو آشنا کنم. چنانچه با مفاهیم ابتدایی سئو آشنا هستید می‌توانید از این خلاصه آموزش استفاده نمایید. یکی از دوستانم که سئو سر در میاره این سایت رو معرفی کرد، فقط نمی دونم از کجا باید شروع کنم به خوندن. سلام دوست عزیز
بله از نظر لغوی و ترجمه درست میفرمایید ولی مفهوم آن به مرور زمان تغییر کرده است. مخفف عبارت دوم نیز در واقع همان SEO میشود ولی برای ایجاد تمایز به آن SXO نیز میگویند.

سلام دوست عزیز
الگوریتم‌های گوگل در بازه‌های زمانی مختلف معرفی شده و عمکلرد آنها در طول زمان تغییر می‌کند. در حال حاضر بیشتر آنها بخشی از هسته اصلی الگوریتم گوگل بوده و عملکرد مجزا ندارند. به عبارت دیگر همه این اتفاقات در فرآیند ایندکس و آنالیز یک صفحه و ارتباط آن با سایر صفحات رخ می‌دهد. نام گذاری و تشریح عملکرد آنها کمک میکند تا درک بهتری از مدل فکری گوگل و استانداردهای سئو داشته باشیم. پیشنهاد می‌کنیم ذهن خود را درگیر نام الگورینم‌ها، تقدم و تاخیر یا تداخل آنها با هم نکنید.

یک نوع تبلیغات است که در ازای پرداخت، می‌توانید محتوای مدنظر خودتان را به همراه لینک، در سایت‌های معتبر و معروف ایرانی و خارجی، قرار دهید. البته مزایا دیگری هم دارد که برای مثال می‌توان گفت که اگر سایتی که از آن برای رپورتاژ اگهی استفاده کردید دارای مخاطب و بازدیدهای زیادی است، می‌تواند در روند برندسازی سایت شما هم کمک کند. وقتی لینک شما در سایت‌های دیگری قرار بگیرد را بک لینک می‌گویند؛ یا به روشی دیگر می‌توان گفت که لینک‌های ورودی به سایت شما از طرف بقیه وبسایت‌ها را بک لینک می‌گویند. الان فعالیت بیهوده در شبکه‌های اجتماعی هیچ بازخوردی در بهبود سئو شما ندارد؛ درواقع اگر محتواهای شبکه اجتماعی شما لایک، کامنت، شیر و … بگیرند می‌توانند در رتبه صفحات سایت شما تاثیر بگذارند. اگر سایت شما در حوزه دیجیتال مارکتینگ است، پس نباید در سایت‌ها یا صفحاتی که جدای از این موضوعات هستند، لینکسازی کنید.

همانطور که می‌دانید ما می‌خواهیم به شما فرآیندها و راهکارهایی که با استفاده از آن می‌توانید در موتور جست و جوی گوگل رتبه بگیرید و توسط الگوریتم‌ها ایندکس بشوید را معرفی و بررسی کنیم. سئو یک مهارت پول ساز است و آموزش سئو مهارتی را به شما یاد می‌دهد که می‌توانید درآمد خوبی را داشته باشید. در آموزش سئو شما علاوه بر راهکارها نیاز دارید تا با الگوریتم‌ها و قوانین گوگل آشنا بشوید که بتوانید طبق رفتار آنها عمل نمایید. همگی روزانه میلیون‌ها وبسایت را برای رتبه دهی بررسی می‌کند پس با شناخت خوبی در مورد این الگوریتم‌ها میتوانید عملکرد خوبی داشته باشید.

واکنش‌گرا بودن سایت یعنی این که سایت برای تمامی دستگاه‌های موجود نظیر لپ تاپ، تبلت، گوشی همراه و… طراحی شده، تا کاربر برای بازدید از سایت محدودیتی نداشته باشد. از این رو برای آن که بتوان اطلاعات مهم تر را در اختیار آن ها قرار داد بهتر است که خود به خزنده ها اعلام کنیم که کدام مطالب سایت ما را ببیند. آنها از برنامه های کوچکی (به نام خزنده یا ربات) برای دنبال کردن تمام لینک ها و کشف صفحات جدید (و همچنین به روز رسانی صفحاتی که قبلاً کشف کرده اند) استفاده می کنند.

سلام
متریک الکسا هیچ ارتباطی با سئو سایت نداشته و صرفا برای ارائه آماری تقریبی از محبوبیت وب سایت در کشورهای مختلف است. آمار این ابزار به هیچ عنوان دقیق نبوده و تمامی اطلاعات را از تولبار نصب شده بر روی مرورگرهای کاربران دریافت می کند. سلام
پاسخ به سوال شما دقیقا همین صفحه ای هستش که در آن حضور دارید شما با مطالعه کامل این بخش اطلاعات ابتدایی سئو رو به دست خواهید آورد. سپس می توانید وارد دسته مقالات آموزش سئو بشید و مقالات این بخش رو هم مطالعه کنید و در صورت ارتقا سطح دانش پایه ای می توانید در دوره جامع سئو نیز شرکت کنید که در این صورت اطلاعات شما در حوزه به سطح یک متخصص خواهد رسید. اگر سئو را در حد آشنایی و مقدماتی می‌خواهید یاد بگیرید و اصلاً قصد ندارید وارد جزئیات و تکنیک‌های آن شوید بهترین انتخاب شما استفاده از اصطلاحات پرکاربرد سئو است.

اما به دلیل تکمیل این لیست ابزار سئو سایت من مجبورم همه موارد رو ذکر کنم که قدرت انتخاب با شما باشه. SEOquake یکی از قدرتمندترین و مشهورترین ابزار سئو سایت و افزونه مرورگرهاست کخ معیارهای سئو متعددی را بررسی کرده و گزارش می دهد. اگر شما برای بازاریابی محتوا برنامه ای دارید بیشک باید از این ابزار استفاده کنید که اطلاعات دقیقی در مورد هر وب سایت ارائه می کند. حتی اگر در سال گذشته ترافیک وب سایت شما از تصورتان هم بیشتر بوده است صفحاتی در سایتتان وجود دارد که ورودی کمی دارند (مخصوصا آنهایی که روزی ورودی زیادی داشته اند و حالا کم شده است). این صفحات را باید پیدا کرده و در اسرع وقت با محتوای ارزشمند و به صورت کاملا آگاهانه (یعنی باید آموزش دیده باشید) بروزرسانی کنید (خودم لذت می برم که اینجوری دارم عاشقانه بهتون آموزش سئو میدم).