تاریخ عرضه Moto Buds، Moto Buds+ India برای 9 می تعیین شد، در دسترس بودن Flipkart تأیید شد

هدفون های استریو بی سیم واقعی Moto Buds و Moto Buds+ (TWS) هفته آینده وارد بازار هند می شوند. خرید دستگاه های صوتی جدید از طریق Flipkart در کشور در دسترس خواهد بود. Moto Buds و Moto Buds+ در اوایل این ماه در کنار Motorola Edge 50 Ultra و Motorola Edge 50 Fusion در بازارهای جهانی منتخب عرضه شدند. آنها دارای قابلیت حذف نویز فعال پویا (ANC) و دارای گواهینامه های صوتی با وضوح بالا هستند. Moto Buds و Moto Buds+ از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند و طراحی ضد آب دارند.

راه اندازی Moto Buds و Moto Buds+ قرار است در تاریخ 9 مه در ساعت 12:00 شب IST برگزار شود. Flipkart یک میکروسایت اختصاصی در وب سایت خود ایجاد کرده است تا از ورود ایرفون های جدید موتورولا مطلع شود.

موتورولا برای ویژگی های صوتی سری جدید Buds با Bose همکاری کرده است. تایید شده است که Moto Buds در رنگ‌های Coral Peach، Glacier Blue، Kiwi Green و Starlight Blue در هند موجود است. در همین حال، Moto Buds+ در رنگ‌های بیچ ساند و خاکستری جنگلی عرضه می‌شود.

طبق میکروسایت، Moto Buds و Moto Buds+ دارای گواهینامه Hi-Res Audio و سیستم میکروفون سه گانه هستند. Moto Buds دارای یک درایور دینامیک 12.4 میلی متری است و ویژگی ANC را برای کاهش نویز خارجی تا 50 دسی بل ارائه می دهد. آنها دارای یک سیستم میکروفون سه گانه هستند و ادعا می شود که تا 42 ساعت زمان پخش کلی را ارائه می دهند.

از سوی دیگر، Moto Buds+ دارای درایورهای دینامیک دوگانه با ووفرهای 11 میلی متری و توییترهای 6 میلی متری است. آنها تا 46 دسی بل ANC را پشتیبانی می کنند و گفته می شود که با یک بار شارژ حداکثر 38 ساعت عمر باتری را ارائه می دهند. آنها دارای استاندارد ساخت IP54، شارژ بی سیم و پشتیبانی از Dolby Head Tracking هستند.

جزئیات قیمت انواع هندی در حال حاضر مشخص نیست. در اروپا، Moto Buds 59 یورو (تقریباً 5200 روپیه) قیمت دارد، در حالی که Moto Buds+ دارای برچسب قیمت 149 یورو (تقریباً 13300 روپیه) است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید ایکس، فیس بوک، واتس اپ، موضوعات و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید. اگر می خواهید همه چیز را در مورد تأثیرگذاران برتر بدانید، Who'sThat360 داخلی ما را در اینستاگرام و یوتیوب دنبال کنید.

Circle to Search به زودی می تواند از حالت تقسیم صفحه در تلفن های پیکسل پشتیبانی کند: گزارش



منبع