لو رفتن تصاویر فوق زنده موتورولا Razr 50; نمایش حفره پانچ، دوربین دوگانه عقب، بیشتر

موتورولا Razr 50 Ultra به زودی به عنوان جانشین Motorola Razr 40 Ultra رسمی خواهد شد. قبل از اعلام رسمی، طراحی آن از طریق تصاویر زنده به بیرون درز کرده است. به نظر می رسد گوشی تاشوی تاشوی آینده دارای صفحه نمایش ثانویه بزرگ با طراحی سوراخ دار باشد. با حاشیه های نازک و دوربین دوگانه عقب نشان داده می شود. موتورولا Razr 50 Ultra در سه رنگ ارائه می شود.

Tipster Sudanshu Ambhore، با همکاری 91Mobiles، تصاویر زنده ادعایی از موتورولا Razr 50 Ultra آینده را به اشتراک گذاشته است. این گوشی شبیه به موتورولا Razr 40 Ultra سال گذشته است. تصاویر نشان دهنده یک صفحه نمایش ثانویه بزرگ با بریدگی سوراخ در مرکز و حاشیه های نازک است. تلفن تاشو به سبک تاشو در سایه مشکی با تنظیم دوربین دوگانه عقب دیده می شود. دوربین‌های عقب به صورت افقی در پنل پشتی قرار گرفته‌اند که برند Razr در پایین آن قرار دارد.

motorola razr 50 91mobiles Motorola Razr 50 Ultra

تصویر زنده ادعایی موتورولا Razr 50 Ultra
اعتبار عکس: Sudhanshu Ambhore/ 91mobiles

موتورولا Razr 50 Ultra طبق گزارشات دارای شماره مدل XT-24510-3 است. این می تواند در گزینه 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی موجود باشد. گفته می شود که در رنگ های آبی، سبز و نارنجی ارائه می شود.

شایعه شده است که Motorola Razr 50 Ultra در برخی بازارها با نام Motorola Razr+ 2024 عرضه خواهد شد. قبلاً با شماره مدل XT2453-1 در وب سایت EEC ظاهر شده بود. با این حال، موتورولا هنوز هیچ جزئیاتی در مورد این گوشی تایید نکرده است. بنابراین توصیه می شود این شایعه را کمی نمک در نظر بگیرید.

موتورولا Razr 40 Ultra در ماه جولای سال گذشته با برچسب قیمتی 100 روپیه معرفی شد. 89999 برای تنها نسخه 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی. صفحه نمایش داخلی 6.9 اینچی فول اچ دی پلاس POLED با نرخ رفرش 165 هرتز و صفحه نمایش بیرونی 3.6 اینچی POLED با نرخ رفرش 144 هرتز. این گوشی دارای یک SoC Snapdragon 8+ Gen 1، یک دوربین دوگانه پشتی و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. باتری 3800 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 30 واتی و پشتیبانی از شارژ بی سیم 5 واتی پشتیبانی می شود.


موتورولا اج 40 اخیراً به عنوان جانشین اج 30 که سال گذشته عرضه شد، در کشور معرفی شد. آیا باید این گوشی را به جای Nothing Phone 1 یا Realme Pro+ بخرید؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید ایکس، فیس بوک، واتس اپ، موضوعات و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید. اگر می خواهید همه چیز را در مورد تأثیرگذاران برتر بدانید، Who'sThat360 داخلی ما را در اینستاگرام و یوتیوب دنبال کنید.

لپ‌تاپ‌های Acer TravelLite با پردازنده‌های Core i7 نسل سیزدهم اینتل در هند رونمایی شدند: قیمت، مشخصات

منبع