ویدیوی Google Pixel 8a که ویژگی‌های هوش مصنوعی را نشان می‌دهد لو رفت. تصاویر تبلیغاتی پشتیبانی 7 ساله نرم افزاری را نشان می دهد

انتظار می‌رود Google Pixel 8a ماه آینده در کنفرانس سالانه Google I/O این شرکت که در 14 می آغاز می‌شود، معرفی شود. در حالی که این شرکت هنوز برنامه‌های خود را برای عرضه یک گوشی جدید اعلام نکرده است، جزئیات ظاهری Pixel 8a به صورت آنلاین مشاهده شده است. چندین بار در چند ماه گذشته در حالی که چند هفته تا عرضه مورد انتظار آن باقی مانده است، یک ویدیوی تبلیغاتی که ویژگی های هوش مصنوعی این گوشی را نشان می دهد به بیرون درز کرده است. در همین حال، سایر ویژگی‌های انحصاری پیکسل و پشتیبانی نرم‌افزاری از Pixel 8a آینده نیز به صورت آنلاین ظاهر شده است.

Tipster Steve Hemmerstoffer (X: @OnLeaks) یک ویدیوی تبلیغاتی برای Pixel 8a با همکاری MySmartPrice فاش کرد که چندین ویژگی منحصر به فرد پیکسل را نشان می دهد که انتظار می رود در تلفن هوشمند آینده ارائه شود. این ویدیو نشان می‌دهد که Pixel 8a دارای ویژگی Best Take Google است که چهره‌ها را از چندین عکس گروهی یا عکس‌های پشت سر هم عوض می‌کند تا چهره‌ها را با چشمان بسته یا حالت‌های ناخواسته جایگزین کند.

Circle to Search – یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در حال حاضر در گوشی‌های منتخب پیکسل و سامسونگ گلکسی موجود است – بر اساس ویدیوی فاش شده که همچنین نشان می‌دهد این گوشی هوشمند دارای ویژگی Audio Magic Eraser گوگل است که برای حذف صداهای پس‌زمینه ناخواسته طراحی شده است، در Pixel 8a نیز در دسترس خواهد بود. از ویدئوهای ضبط شده با استفاده از هوش مصنوعی (AI). ترجمه زنده برای تماس‌های صوتی نیز بر اساس ویدیو در پیکسل 8a پشتیبانی می‌شود.

در همین حال، تصاویر فاش شده توسط Android Headlines نیز نشان می دهد که Pixel 8a با بهترین ویژگی های Take Take و Audio Magic Eraser وارد بازار خواهد شد. همچنین دارای قابلیت Call Assist، ارائه Circle to Search Support و پشتیبانی Google VPN خواهد بود – قابلیتی که شرکت قرار است در 10 ژوئن تعطیل کند.

تیزرهای فاش شده همچنین بیان می‌کنند که این گوشی به تراشه Tensor G3 مجهز می‌شود و «هفت سال به‌روزرسانی‌های امنیتی» دریافت می‌کند، اما در حال حاضر مشخص نیست که آیا این تلفن به همان تعداد نسخه‌های پریمیوم پیکسل پیکسل به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل اندروید را دریافت می‌کند یا خیر. سری 8 که به همین پردازنده نیز مجهز هستند. انتظار می‌رود که این شرکت در روزهای منتهی به معرفی پیش‌بینی‌شده آن در 14 می، جزئیات بیشتری را در مورد این گوشی فاش کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید ایکس، فیس بوک، واتس اپ، موضوعات و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید. اگر می خواهید همه چیز را در مورد تأثیرگذاران برتر بدانید، Who'sThat360 داخلی ما را در اینستاگرام و یوتیوب دنبال کنید.

گواهی Vivo X100 Ultra، Vivo S19 و Vivo S19 Pro Bag 3C قبل از عرضه مورد انتظار در چین



منبع