آغاز فروش جشن بزرگ آمازون: معاملات و پیشنهادات در تلویزیون های هوشمند فاش شد

فروش جشن بزرگ آمازون در حال حاضر در حال انجام است. فروش این غول تجارت الکترونیک بر تلویزیون های هوشمند از طیف گسترده ای از مارک ها متمرکز شده است. مصرف‌کنندگان می‌توانند تلویزیون‌های هوشمند برندهایی مانند سامسونگ، سونی، ال‌جی، ردمی، می، هایسنس، تی‌سی‌ال، ایسر، وو و غیره را پیدا کنند. طبق بازار آنلاین، مردم می توانند تا 65 درصد تخفیف در خرید خود دریافت کنند. علاوه بر این، با استفاده از کارت‌های نقدی و اعتباری بانک HDFC و SBI، مصرف‌کنندگان می‌توانند تا سقف Rs استفاده کنند. 5000 به عنوان تخفیف فوری

فروش جشن بزرگ آمازون چه زمانی است؟

فروش جشن بزرگ آمازون از روز جمعه آغاز شد. این فروش تا 9 آوریل ادامه خواهد داشت. فروش پنج روزه تلویزیون های هوشمند از برندهای مختلف در اندازه های مختلف نمایشگر را ارائه می دهد. کسانی که قصد خرید یک تلویزیون هوشمند جدید را دارند یا به دنبال ارتقای دستگاه فعلی خود هستند می توانند از تخفیف ها و تخفیف های ارائه شده توسط غول تجارت الکترونیک استفاده کنند.

از فروش بزرگ جشن آمازون چه انتظاری داریم؟

به گفته آمازون، این فروش شامل تلویزیون های هوشمند بسیاری از برندها خواهد بود. این فروش دارای نمایشگرهای تلویزیونی در سایزهای 32 اینچ، 43 اینچ، 50 اینچ، 55 اینچ و 65 اینچ است. در حالی که همه دستگاه‌ها دارای تخفیف ذاتی هستند که توسط پلتفرم ارائه می‌شود که تا 65 درصد افزایش می‌یابد، پیشنهادات شخص ثالث نیز وجود دارد که می‌تواند قیمت خرید را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

با استفاده از کارت‌های اعتباری و نقدی بانک HDFC و SBI، کاربران می‌توانند تا Rs دریافت کنند. 5000 تخفیف فوری در خرید آنها. آمازون همچنین تا 18 ماه EMI بدون هزینه را در دستگاه های منتخب در انتخاب کارت های اعتباری پشتیبانی شده ارائه می دهد. همچنین پیشنهادات مبادله ای برای تعویض تلویزیون های هوشمند موجود در شرایط کاری وجود دارد.

طبق بازار آنلاین، مصرف کنندگان می توانند ارزش مبادله ای تا Rs دریافت کنند. 6000 و گارانتی تمدید شده تا چهار سال در طول فروش. البته لازم به ذکر است که ارزش مبادله ای توسط آمازون بر اساس معیارهای خود تعیین می شود.

در کنار تلویزیون های LED، فروش تلویزیون های QLED و OLED نیز با کاهش قیمت جذاب ارائه می شود. این شرکت گفت که در دستگاه های منتخب، EMI بدون هزینه از روپیه شروع می شود. 750 در ماه آمازون بیش از 300 تلویزیون هوشمند را در وب سایت خود و همچنین برنامه های اندروید و iOS ارائه می دهد. پلت فرم تجارت الکترونیک نیز نصب را در زمان تحویل ارائه می دهد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

منبع