حذف نویز از سیستم های مدیریت پروژه

نرم افزار مدیریت پروژه (PM) ممکن است در راه تبدیل شدن به یک جواهر فناوری که در بین صنایع و محیط های سازمانی مورد توجه قرار نگرفته باشد. تحلیلگران انتظار دارند که تا سال 2030، بازار از 15.08 میلیارد دلار آمریکا با نرخ رشد متوسط ​​10.68 درصد فراتر رود.

نرم افزار PM به سازماندهی مدیریت زمان و منابع کمک می کند، گزارش های عملکرد تجاری و کارکنان را ایجاد می کند، و مدیران و رهبران را با اثربخشی استراتژی بهتر به هم متصل می کند. این پلتفرم ها همچنین می توانند همکاری تیمی را تسهیل کنند.

با این حال، همه پلتفرم‌های PM یکسان نیستند. Coordinate محصول CoordinateHQ خود را برای ارائه مدیریت پروژه و همکاری جهانی از طریق یک تجربه پورتال مشتری ساده توسعه داد. این نرم افزار پیچیدگی و ناکارآمدی های ذاتی راه حل های PM را حذف می کند و کار تیم های ترکیبی و مشتریان آنها را آسان تر می کند.

CoordinateHQ این کار را با حذف اصطکاک ارتباط با مشتری از طریق ترکیبی از ایمیل، صفحات گسترده و ابزارهای پیام انجام می دهد و در عین حال تلاش می کند تیم ها را اجرا و تحویل دهند. همچنین ارتباطات را ساده می‌کند و فرآیندها را برای سازمان‌های خدمات مشتری به منظور ایجاد همسویی و مقیاس خودکار می‌کند. علاوه بر این، CoordinateHQ با نرم افزارهای دیگری مانند HubSpot ادغام می شود.

بازار مدیریت پروژه در سال 2024 و پس از آن به تکامل خود ادامه خواهد داد. به گفته ریک موریسون، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل CoordinateHQ، این نوآوری ها و محصولات جدیدی تولید خواهد کرد که به شرکت ها کمک می کند به جای اضافه کردن سر و صدا از آن عبور کنند.

“این همچنان پر سر و صدا خواهد بود. موریسون به TechNewsWorld گفت: ما شاهد ظهور ابزارهایی خواهیم بود که به تیم ها کمک می کند تا با یکدیگر بهتر کار کنند، به ویژه در سازمان ها، مناطق عملکردی و جغرافیایی.

مبتکر نوآور در حال حرکت

موریسون شرکت خود را برای رفع نیازی که شخصاً تجربه کرده بود راه اندازی کرد. در ابتدا، استارت‌آپ بیش از حد برای کمک به شرکت‌ها برای حفظ اهداف مشتریان خود در اولویت قرار می‌گرفت. بنیانگذاران سپس به مدیریت پروژه بین مشتریان و مشتریانشان پرداختند.

موریسون گفت: “اولین مشتریان زنده در سال 2021 آمدند. ما مشتریانی داریم که 10 برابر تیم خود رشد کرده اند، که توسط CoordinateHQ فعال شده است.”

در سال 2023، این شرکت ویژگی هایی را برای کمک به کل تیم ها اضافه کرد. اینها شامل اتوماسیون از طریق الگوها و گردش کار، رابط کاربری بهبود یافته، فرم‌ها، ردیابی زمان، قابلیت‌های برچسب سفید، امضاهای الکترونیکی و بسیاری موارد دیگر بود که همه توسط مشتریان هدایت می‌شد.

موریسون گفت: “ما در سال 2022 شاهد رشد واقعی مشتری بر اساس درآمد و تعداد مشتریان بودیم. ما در سال 2023 درآمد خود را 4 برابر کردیم. در سال 2024، ما به همکاری با مشتریان خود ادامه می دهیم تا جهت محصول را دیکته کنیم تا زندگی آنها آسان تر شود.”

برداشتن پرده مدیریت پروژه

ما از موریسون خواستیم که بینش خود را در مورد آنچه در گوشه و کنار در انتظار است و اینکه چرا مدیریت پروژه می تواند سلاح مخفی یک سازمان باشد به اشتراک بگذارد.

TechNewsWorld: چرا برخی از راه حل های مدیریت پروژه نتوانسته اند با سرعت بیشتری مورد توجه قرار گیرند؟

ریک موریسون، بنیانگذار و مدیر عامل Coordinate
ریک موریسون، مدیرعامل
در مختصات

ریک موریسون: بسیاری از ابزارهای مدیریت پروژه بسیار قابل تعویض هستند. همه ما لیست کارهایی داریم که شخصاً از آنها استفاده می کنیم. تهیه لیست کارهای مشترک در بین اعضای تیم یا سازمان ها چالش برانگیز است.

یکی از مشکلات اساسی با افزودن ابزار PM دیگر به ترکیب این است که کارگران از استفاده از آن راحت نخواهند بود.

به عنوان مثال، اگر با استفاده از فرآیندهای جدید سازگار شوید، کار می کند. اما اگر این کار را نکنید، این کار را نخواهد کرد. اگر نیاز به تطبیق با ابزار و فرآیندهای آن داشته باشید، پذیرفته نمی شود، زیرا هیچ کس برای آن وقت ندارد.

چه چیزی باعث رشد بازار مدیریت پروژه می شود؟

موریسون: مردم غرق در ابزار، ایمیل و غیره هستند. نسل کنونی ابزارها، کارها را دشوارتر می‌کنند، زیرا فقط یک چیز دیگر هستند که مردم باید انجام دهند. ابزارهای هوشمندتر نسبت به نسل های قبلی ابزارهای PM برای انجام کارهای سنگین تر در دسترس هستند. این ابزارهای جدید به ساده‌سازی پشته فناوری سازمان و افزایش رشد کمک می‌کنند.

چگونه سازمان ها باید نرم افزار PM را ارزیابی کنند تا مطمئن شوند که به مقیاس کسب و کار شما کمک می کند؟

موریسون: این فقط به داشتن ویژگی ها نیست. این در مورد نحوه استفاده عملی از نرم افزار است. این امر به ویژه با توجه به اینکه همه از بسیاری از ابزارها و فرآیندهای مدیریت پروژه استفاده می کنند صادق است.

کلید اطمینان از اینکه ابزار جدید PM به مقیاس کسب و کار شما کمک می کند این است که زندگی همه را آسان تر می کند. اگر پیچیدگی اضافه کند، پذیرفته نخواهد شد.

چگونه نرم افزار PM می تواند به سازمان هایی که به طور فزاینده ای به ترکیبی از کارمندان و پیمانکاران متکی هستند کمک کند؟

موریسون: این کلید است. شما می خواهید که کارمندان شما قادر به نظارت یکپارچه بر تمام پروژه های خود باشند. هدف برای مشتریان نیز همین است. شما می خواهید آنها بفهمند که کجا هستند و چه کاری باید انجام دهند، اما در حالت ایده آل بدون نیاز به یادآوری چیزی.

برای پیمانکاران، شما به کمک آنها نیاز دارید، اما آنها در سطوح مختلف مشارکت خواهند داشت. این هدف برای هر پیمانکاری متفاوت است. اگر فقط برای تکمیل یک کار به پیمانکار A نیاز دارید، ابزار PM شما باید به روشی ساده که برای آنها بسیار آسان است، آنها را دنبال کند.

نرم افزار باید یادآوری و اتوماسیون را برای آنها ساده کند. همانطور که آنها بیشتر در پروژه ها درگیر می شوند، می توانید دسترسی آنها را به ابزارها افزایش دهید تا آنها را کارآمدتر کنید و آنها را وارد کنید.

ابزارهای PM که می توانند نیروی کار جهانی را اداره کنند می توانند در اینجا بسیار مفید باشند. پیمانکاران اغلب در کشورها و مناطق زمانی مختلف مستقر هستند.

چگونه راه‌حل‌های PM می‌توانند موقعیت‌های کاری ترکیبی را از نظر عملکرد برای تطبیق یک تیم توزیع‌شده حل کنند؟

موریسون: وقتی تیم ها از راه دور کار می کنند، به ارتباط و همکاری بهتری نیاز دارند. هیچ مکالمه ای در مورد کولر آبی در جریان نیست. ابزارهایی که به تیم کمک می کنند تا به طور ناهمزمان کار کنند برای تیم های توزیع شده حیاتی هستند.

آیا هوش مصنوعی برای نرم افزار PM/Colaboration ضروری است؟

موریسون: هوش مصنوعی به آسان‌تر کردن زندگی همه کمک می‌کند. با این حال، با خطر “زباله در داخل، زباله بیرون” مواجه است. اگر فقط کورکورانه از خروجی هوش مصنوعی استفاده کنید، فوق العاده مفید نخواهد بود. این برای کمک به مدیران پروژه در زمانی که به درستی انجام شود، بسیار قدرتمند خواهد بود.

پلتفرم PM CoordinateHQ چه تفاوتی با سایر گزینه های مدیریت پروژه مانند HubSpot، Monday.com، Smartsheet، Wrike و Miro دارد؟

موریسون: پروژه ما (CoordinateHQ) برای پروژه‌هایی است که سازمان‌ها، تیم‌ها و موارد مشابه را در بر می‌گیرد. بدون اینکه مجبور شوند فرآیندها، گذرواژه‌ها و غیره را به خاطر بسپارند، زندگی همه را آسان‌تر می‌کند. به طور یکپارچه با گردش‌های کاری همه ادغام می‌شود تا به پروژه کمک کند سریع‌تر و آسان‌تر انجام شود.

نرم افزار ما با پشته فناوری موجود در مقابل سایر ابزارهای ذکر شده ادغام می شود. اگر می‌خواهید از بزرگترین مشتری خود دعوت کنید تا در یکی از موارد بالا با شما همکاری کند، باید آنها را در مورد نحوه استفاده از آن ابزار یا حداقل فرآیندها و انتظارات خود آموزش دهید. آنها باید این را به خاطر بسپارند تا مفید باشد. وگرنه دردسرش بیشتر از ارزشش هست.

به عنوان مثال، اگر آسانا را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید، زمان زیادی را با هر مشتری صرف آموزش آسانا به آنها خواهید کرد. سپس، آنها باید به یاد داشته باشند که شما به طور خاص چگونه از Asana استفاده می کنید. این باعث هدر رفتن زمان زیادی می شود. علاوه بر این، آسانا خود را برای مشتریان شما بازاریابی خواهد کرد.

یادداشت سردبیر: Asana یک سرویس وب و پلت فرم مدیریت کار تلفن همراه است که برای کمک به تیم ها در سازماندهی، پیگیری و مدیریت کارشان طراحی شده است.

بزرگترین چالش های پیش روی رشد نرم افزار PM چیست؟

موریسون: سر و صدای زیادی وجود دارد. چیزی مانند آسانا سنتی، دوشنبه و غیره ممکن است برای تیم شما خوب عمل کند، اما به محض شروع کار با سایر سازمان ها و مشتریان، این روند کاملاً از بین می رود. اگر برای پاسخ دادن به آنها به ارسال ایمیل یا برجسته کردن بخش هایی از ایمیل های قبلی متوسل می شوید، این به شما کمکی نمی کند.

به عنوان مثال دیگر، اگر نمی توانید به تعطیلات بروید بدون سردرد شدید ناشی از سپردن کارها به همکارانتان، یا اگر به تعطیلات می روید و در هنگام حضور در ساحل برای کمک به تیم خود در اطفای حریق با مشکل مواجه می شوید. راه بهتر. این همان چیزی است که ما CoordinateHQ را برای آن ساخته ایم.

منبع