مشخصات iQoo Neo 9s Pro+ فاش کردن ابعاد نمایشگر، رم، فضای ذخیره‌سازی و موارد دیگر

سری iQoo Neo 9s Pro – که شامل مدل‌های iQoo Neo 9s Pro+ و Neo 9s Pro می‌شود – به زودی عرضه خواهد شد. در حالی که سری Neo 9s برای مدتی در میان شایعات بوده است، گزارش های اخیر نشان می دهد که نه یک بلکه دو مدل وجود خواهد داشت که Neo 9s را به یک سری تبدیل می کند، که انتظار می رود پس از عرضه iQoo Neo 9 Pro وارد بازار شود. که اخیراً در هند راه اندازی شده است). همین گزارش همچنین مشخصات ادعایی iQoo Neo 9 Pro را روشن می کند، که ممکن است یکی از اولین گوشی هایی باشد که با چیپست مدیاتک Dimensity 9300+ عرضه می شود. اکنون، جزئیات بیشتری در مورد مدل گران‌تر – iQoo Neo 9s Pro+ – توسط یک منبع آگاه در یک وب‌سایت میکروبلاگینگ چینی فاش شده است.

این خبر از طریق یک پست Weibo منتشر شده است که جزئیات زیادی را در مورد تلفن هوشمند آینده فاش کرده است. گزارش قبلی نشان می‌دهد که همان راهنمایی‌کننده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند عرضه‌نشده با پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 SoC عرضه می‌شود. در جدیدترین پست خود، این نویسنده اشاره می کند که iQoo Neo 9s Pro+ به عنوان یک دستگاه میان رده (یا یک دستگاه پریمیوم در هند) فروخته می شود و در تاریخ بعدی در سال جاری عرضه خواهد شد. این همچنین به این معنی است که این دو گوشی ممکن است همزمان راه اندازی نشوند.

این منبع در ادامه اضافه می کند که iQoo Neo 9s Pro+ به صفحه نمایش 6.78 اینچی با وضوح 1.5K (2800 x 1260 پیکسل) و نرخ تجدید 144 هرتز مجهز خواهد شد. این دستگاه همچنین دارای مدولاسیون عرض پالس 2160 هرتز (PWM) و کاهش نور DC نیز خواهد بود.

گفته می شود این دستگاه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است و در دو نوع عرضه خواهد شد. اولین مورد 16 گیگابایت + 512 گیگابایت رم و پیکربندی حافظه است و دومی یک نوع 16 گیگابایت + 1 ترابایت است. منبع اطلاعاتی همچنین اضافه می کند که این تلفن به یک پردازنده گرافیکی جداگانه مانند iQoo 12 مجهز خواهد شد که دارای یک تراشه ابر محاسباتی ویژه Q1 است که در کنار تراشه Snapdragon 8 Gen 3 کوالکام کار می کند.

طبق گفته منبع، انتظار می‌رود این گوشی قیمت بسیار رقابتی داشته باشد، با توجه به اینکه یک SoC رده بالای Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 در سطح بالاتر میان‌رده‌های جهانی یا در رده‌های پایین‌تر از بخش پریمیوم (اگر به هند می آید).

در اوایل سال جاری، iQoo گوشی هوشمند Neo 9 Pro خود را در هند عرضه کرد که دارای پنل پشتی چرم دو رنگ و وگان بود. که در حال حاضر با قیمت روپیه به فروش می رسد. 34999 دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 به همراه پردازنده مشترک Q1 iQoo است. پنل 6.78 اینچی AMOLED و 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. این گوشی یک باتری 5160 میلی آمپر ساعتی دارد و با استفاده از یک شارژر اختصاصی شارژ سیمی 120 واتی را ارائه می دهد.


آیا iQoo Neo 7 Pro بهترین گوشی هوشمندی است که می توانید با قیمت کمتر از روپیه خریداری کنید؟ 40000 در هند؟ ما در مورد گوشی اخیراً راه اندازی شده این شرکت و آنچه که در آخرین قسمت Orbital، پادکست Gadgets 360 ارائه می دهد، صحبت می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

منبع