ایلان ماسک متعلق به ایکس بود تا رویدادهای خبری را در برنامه با استفاده از Grok AI خلاصه کند

X، شبکه اجتماعی متعلق به ایلان ماسک، با استفاده از چت ربات xAI، Grok، شروع به جمع‌بندی رویدادهای خبری در داخل برنامه خواهد کرد.

این شرکت روز جمعه اعلام کرد، خلاصه‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی بر روی توییت‌های کاربر – نه مقالات خبری شخص ثالث – تکیه می‌کنند و فقط برای مشترکین برتر در دسترس خواهند بود. این ویژگی که «داستان‌ها» نام دارد، در حال حاضر به هیچ رسانه خبری اشاره نمی‌کند، اما ماسک به خبرنامه فناوری Big Technology گفت که استنادهای بهتری در راه است.

ماسک به Big Technology که قبلاً در مورد این ویژگی گزارش داده بود، گفت: «با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات بیشتر، خلاصه اخبار به‌روزرسانی می‌شود تا آن اطلاعات را نیز در بر گیرد. Grok، چت ربات هوش مصنوعی، از نظر فنی متعلق به X نیست، بلکه بخشی از xAI است، یک استارتاپ هوش مصنوعی که یکی دیگر از شرکت های ماسک است. او آشکارا در مورد این واقعیت صحبت کرده است که گروک با استفاده از پست های X آموزش دیده است.

X که قبلاً به نام توییتر شناخته می شد، قبلاً محصول مشابهی به نام Moments داشت که برای ایجاد خلاصه اخبار به ناظران انسانی متکی بود. این محصول مدت کوتاهی پس از اینکه ماسک در اواخر سال 2022 مدیریت شد، تعطیل شد.

در اوایل سال جاری، ماسک سفر خود به هند را که شامل دیدار با نخست وزیر نارندرا مودی بود، به تعویق انداخت و گفت که باید با تعهدات “بسیار سنگین” تسلا مقابله کند.

این میلیاردر در پستی در X گفت: «متاسفانه، تعهدات بسیار سنگین تسلا مستلزم به تعویق افتادن بازدید از هند است، اما من بسیار مشتاقانه منتظر دیدار در اواخر امسال هستم. 21 و 22 – اعلام برنامه برای ورود به بازار هند.

© 2024 بلومبرگ LP


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

منبع