گزارش: «سینه گنجینه هوش مصنوعی» سری 14 شیائومی با چندین ابزار هوش مصنوعی در حال آزمایش، ممکن است امسال معرفی شود: گزارش

سامسونگ سری گلکسی S24 خود را با گلکسی AI، مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای انجام فعالیت‌های روزمره و افزایش بهره‌وری در اوایل امسال راه‌اندازی کرد. در چند ماه گذشته، شاهد پرش وان پلاس و گوگل با معرفی ابزارهای جدید برای گوشی های خود بودیم. به نظر می رسد که شرکت چینی گوشی های هوشمند شیائومی در حال توسعه ویژگی های هوش مصنوعی است که می تواند در گوشی های هوشمند خود ادغام شود. طبق گزارش ها، این شرکت آزمایش داخلی این ویژگی های هوش مصنوعی خود را برای سری Xiaomi 14 آغاز کرده است. خط تولید پرچمدار در حال حاضر شامل مدل های شیائومی 14، شیائومی 14 پرو و ​​شیائومی 14 اولترا است.

GizmoChina به نقل از منابع داخلی گزارش می دهد که شیائومی آزمایش داخلی ویژگی “AI Treasure Chest” خود را برای سری Xiaomi 14 آغاز کرده است. گفته می‌شود که Xiaomi Al Treasure Chest مجموعه‌ای از «صدها» ویژگی هوش مصنوعی است که برای بهبود تجربه کاربری سری Xiaomi 14 طراحی شده است. طبق گزارش‌ها، مجموعه هوش مصنوعی ادعایی شامل ویژگی «تصویر زمینه شگفت‌انگیز AI» است. انتظار می رود این قابلیت به زودی منتشر شود.

طبق گزارش‌ها، آزمایش داخلی بین 18 آوریل و 2 آگوست انجام می‌شود. این نشریه همچنین بیان می‌کند که تنها 78 نفر در زمانی که شرکت اطلاعات را با نشریه به اشتراک گذاشته بود، برای این ویژگی ثبت‌نام کرده بودند و 40000 مکان برای آزمایش داخلی باقی مانده بود.

طبق این گزارش، گفته می‌شود که این برند با استفاده از “سینه گنجینه هوش مصنوعی” قصد دارد راه‌حل‌های جدیدی را با ادغام چندین فناوری Al ارائه دهد. طبق گزارش‌ها، شیائومی از طریق کانال رسمی بازخورد خود، بازخوردهایی را در مورد ویژگی‌های کاربران سری 14 شیائومی می‌پذیرد.

Xiaomi 14 و Xiaomi 14 Ultra در حال حاضر در هند با برچسب قیمت اولیه روپیه در دسترس هستند. 69999 و روپیه به ترتیب 99999. شیائومی 14 پرو، با این حال، راه خود را به بازارهای جهانی خارج از چین باز نکرد.

جدیدترین سری Xiaomi 14 بر روی تراشه Snapdragon 8 Gen 3 Qualcomm اجرا می شود و دارای رابط HyperOS مبتنی بر Android 14 است. آنها دارای صفحه نمایش LTPO AMOLED با وضوح حداکثر 2K و نرخ تازه سازی پویا 120 هرتز هستند. این گوشی‌ها همچنین دارای تنظیمات دوربین عقب تنظیم‌شده لایکا با پشتیبانی از شارژ سیمی ۹۰ واتی هستند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

منبع