گزینه های طراحی و رنگ Google Pixel 8a به بیرون درز کرد که گفته می شود در Google I/O 2024 معرفی می شود

Google Pixel 8a – جانشین Pixel 7a سال گذشته – ظاهراً در Google I/O 2024 عرضه خواهد شد. پیش از ورود گوشی هوشمند ادعایی که گفته می شود به عنوان نسخه مقرون به صرفه پیکسل 8 وارد بازار می شود، Android Headlines نسخه 360 را منتشر کرده است. تصاویر درجه از هر چهار گزینه رنگی گوشی آینده Pixel 8a. طبق گزارش‌های قبلی، گوگل پیکسل 8a به یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و بر روی چیپست تنسور G3 این شرکت کار می‌کند.

در حالی که شایعه شده Pixel 8a هنوز توسط این شرکت فاش نشده است، چندین مورد از مشخصات طراحی و سخت افزار این گوشی به بیرون درز کرده است. طبق این نشریه، Pixel 8a ماه آینده در چهار گزینه رنگی عرضه خواهد شد: رنگ‌های Bay (آبی)، نعنایی (سبز)، Obsidian (مشکی) و چینی (سفید).

google pixel 8a عناوین اندروید گوگل پیکسل 8a

Google Pixel 8a ادعایی در چهار رنگ
اعتبار عکس: سرفصل های اندروید

تصاویر افشا شده توسط این نشریه حاکی از آن است که پیکسل 8a شباهت بسیار زیادی به پیکسل 8 خواهد داشت که سال گذشته عرضه شد. دومی در گزینه های رنگی Hazel، Mint، Obsidian و Rose ارائه شد، به این معنی که Pixel 8a ادعایی حداقل گزینه های دو رنگ را با برادر پیشرفته تر خود به اشتراک خواهد گذاشت.

در اوایل این هفته، تصویری زنده از Pixel 8a در فضای مجازی منتشر شد که به ما نگاه خوبی به طراحی گوشی پیکسل سری A بعدی گوگل می‌دهد. طبق تصویر فاش شده، پنل پشتی گوشی دارای یک ماژول دوربین پشتی است که مشابه پیکسل 8 است، در حالی که پنل پشتی برخلاف پیکسل 7a دارای روکش مات خواهد بود.

طبق گزارش‌های قبلی، پیکسل 8a می‌تواند با Tensor G3 گوگل عرضه شود، همان تراشه‌ای که پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو را به همراه 8 گیگابایت رم قدرت می‌دهد. همچنین گفته می شود که این گوشی دارای پنل OLED 6.1 اینچی فول اچ دی پلاس (1080 در 2400 پیکسل) با نرخ رفرش 120 هرتز و حداکثر روشنایی HDR 1400 نیت است.

Pixel 8a همچنین قرار است با همان پیکربندی دوربین پیکسل 7a رونمایی شود – یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض. همچنین گفته می شود که دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 27 واتی است. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که پیش از معرفی پیکسل 8a در Google I/O 2024 که در 14 می آغاز می‌شود، اطلاعات بیشتری درباره پیکسل 8a بشنویم.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

منبع