فروش اقساطی سایپا تحویل فوری 1403 با اقساط 60 ماهه | kamapress

فروش اقساطی سایپا تحویل فوری 1403 با اقساط 60 ماهه | kamapress

اما اگر از ادامه ثبت نام منصرف شده اید، گزینه «عدم اعطای مجور ورود یکپارچه» را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که این شماره همراه باید فعال بوده و متعلق به مشتری باشد. 1- به سایت ثبت نام اینترنتی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com مراجعه کنید و از منوی بالای صفحه، گزینه «ورود / ثبت نام» را انتخاب کنید. 23- رنگ خودرو توسط مشتری و پس از صدور دعوتنامه تکمیل وجه بر اساس رنگ های قابل عرضه، انتخاب خواهد شد. 19- فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت سایپا و همچنین از طریق ارسال پیامک، ظرف 3 روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد. شرایط طرح پیش فروش و فروش فوری سایپا ویژه عید فطر فروردین 1403 اعلام شد.

  • ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان می شود و به ویژه در مواجهه با چالش های اقتصادی می تواند برای صنعت خودروسازی به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل کند.
  • کوییک اتومات در دو تیپ فول و فول پلاس عرضه می­شود که مدل فول بیشتر با نام کوییک پلاس شهرت فروش اقساطی سایپا تحویل فوری دارد.
  • 22- در قراردادهای پیش فروش سایپا و همچنین قراردادهای فروش اقساطی سایپا، قیمت نهایی خودرو معادل قیمت روز شرکت و بر اساس قیمت زمان تحویل (مندرج در قرارداد مشتریان) محاسبه خواهد شد.
  • فروش اقساطی پراید وانت باعث شده تا بسیاری از مردم تمایل بیشتری به خرید این خودرو داشته ­باشند.

کوییک GX-L با مبلغ پیش پرداخت ۱/۸۱۶/۰۰۰/۰۰۰ ریال ثبت نام می شود و زمان تحویل کوییک GX-L مهر الی آذر ۱۴۰۳ می باشد. در جدول زیر، جدیدترین قیمت نمایندگی سایپا در سال 1400 را مشاهده میکنید. 3 – امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نمی باشد. لازم بذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکانپذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرسها ، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود. این انتخاب بستگی به نظر شما دارد و نمی توان یک پاسخ قطعی برای آن پیدا کرد.

طرح فروش تیگو 8 پرو مکس IE و تیگو 8 پرو e پلاس برای فروردین سال 1403 لغو شد

گویا پس از تأخیر یک ساعته، سامانه ثبت سفارش شرکت برای خرید خودرو باز شده و افرادی نیز از طریق نمایندگی های مدیران خودرو اقدام به ثبت نام و تکمیل وجه کردند و سپس شماره قرارداد آن ها از سوی شرکت اعلام شد. با رعایت موارد فوق و انتخاب بادقت، می‌توانید خودرویی را در طرح فروش اقساطی ایران خودرو به خانه ببرید که با بودجه شما سازگاری دارد. علت تفاوت قیمت محصولات ایران خودرو در بازار و کارخانه می‌تواند به عوامل مختلفی برگردد. در شرایطی که نرخ ارز بازار به نرخ ارز رسمی نمی‌رسد، هزینه تولید محصولات افزایش می‌یابد. بنابراین ایران خودرو مجبور است این افزایش هزینه را به قیمت محصولات خود اضافه کند تا سودآوری خود را حفظ کند.

فراخوان پیش فروش سایپا: 3 دی 1402

با توجه به نیاز‌های مشتریان ایرانی، فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با بهترین شرایط ممکن ارائه می‌شود. آیا تا به حال از خودتان پرسیده‌اید که طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو با چه شرایطی عرضه شوند که ما از آن به عنوان “بهترین” یاد می‌کنیم؟ در ادامه با پاسخ این سوال همراه شما هستیم. اگر به‌دنبال خرید اقساطی ایران خودرو هستید، بهترین بستر برای شما با حداقل پیش پرداخت، اقساط بلند مدت و تحویل فوری مهیاست. اگر هم پول کافی برای شرکت در طرح فروش انواع محصولات ایران خودرو را دارید، کافی است با مدیران سایا خودرو پای میز معامله بنشینید تا با قیمت واقعی، تحویل فوری و مشاوره رایگان پیش از خرید، ماشین دلخواهتان را به خانه ببرید.

۶ – متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته نزد شرکت‌های سایپا و ایران خودرو و طی ۲۴ ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد. ثبت نام سایپا آبان ۱۴۰۲ از امروز ساعت ۹ صبح ۱۷ آبان ماه آغاز می شود و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد. ما در سایاخودرو سعی داریم تا بتوانیم بهترین شرایط را برای شما همراهان عزیز فراهم کنیم. تحویل فوری، تحویل سند به نام و همینطور خرید با کمترین میزان پیش پرداخت از مزیت های خرید از سایاخودرو می باشد.