اقتباس لایو اکشن Death Note برای نتفلیکس توسط برادران دافر هدایت می شود

حالا، این جدید یادداشت مرگ اقتباس تلویزیونی توسط برادران دافر کاملا مستقل از فیلم لایو اکشن قبلی خواهد بود. با این حال، نتفلیکس به جزئیات نپرداخته و تاریخ احتمالی انتشار را مخفی نگه داشته است.


برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Realme Notebook Air با حاشیه‌های عریض 4.9 میلی‌متری در 12 جولای عرضه می‌شود. گزینه های رنگ اشاره شده است





منبع یادداشت مرگ یک مجموعه مانگا و انیمه است که در اصل توسط تسوگومی اوهبا نوشته شده و توسط تاکشی اوباتا تصویرگری شده است که در طول سال‌ها جایگاه یک کلاسیک کالت را به دست آورده است. سری اصلی به بررسی سفر یک نوجوان به ظاهر عادی و در عین حال نابغه می پردازد که به او یک دفترچه یادداشت مرگ، یک دفترچه عرفانی و قدرتمند داده می شود که به او قدرت ماوراء طبیعی بر سرنوشت انسان های دیگر می دهد.

نتفلیکس روز چهارشنبه با انتشار بیانیه ای رسمی فاش کرد که برادران دافر یک شرکت تولیدی جدید به نام Upside Down Pictures راه اندازی کرده اند. در زیر این پرچم است که نتفلیکس و برادران دافر روی مجموعه گسترده ای از پروژه ها، از جمله اسپین آف و بازی Stranger Things کار خواهند کرد. پس از پایان فصل چهارم Stranger Things، اولین وظیفه برادران دافر نوشتن فصل پنجم و آخر خواهد بود. به دنبال این، به نظر می رسد که لایو اکشن یادداشت مرگ سازگاری در بالای لیست آنها قرار دارد.

نتفلیکس روز چهارشنبه اعلام کرد که مجموعه جدیدی از پروژه ها را با همکاری برادران دافر که مسئول اجرای شگفت انگیز Stranger Things بوده اند، برنامه ریزی کرده است. این دو در حال حاضر به دنبال مجموعه‌ای اسپین‌آف Stranger Things همراه با «بازی صحنه‌ای جدید در جهان و اساطیر» این نمایش بوده‌اند. در این اطلاعیه همچنین اشاره شده است که برادران دافر قصد دارند یک اقتباس تلویزیونی لایو اکشن جدید از مجموعه مانگا و انیمه مورد احترام را اجرا کنند. یادداشت مرگ.

در سال ۲۰۱۷، نتفلیکس یک لایو اکشن منتشر کرد یادداشت مرگ فیلمی که مورد استقبال طرفداران و منتقدان قرار نگرفت. با این حال، گفته می شود که دنباله آن در سال 2018 با گرگ روسو به عنوان نویسنده در حال ساخت است. با این حال، هیچ به روز رسانی قابل توجهی در مورد این پروژه وجود ندارد.