ایلان ماسک می گوید قصد دارد توییتر را تغییر نام دهد و لوگوی پرنده آبی با یک X جایگزین شود.

این تغییر که عصر یکشنبه در وب‌سایت مشهود نبود، به دنبال اعتراف اخیر ماسک مبنی بر اینکه درآمد تبلیغات تقریباً نصف آن چیزی است که قبلاً بود، باقی مانده است. و جریان نقدی توییتر در نتیجه آن و بار بدهی سنگین آن منفی بوده است.

در آوریل، لوگوی قدیمی پرنده آبی توییتر به طور موقت با سگ شیبا اینو Dogecoin جایگزین شد و به افزایش ارزش بازار ارز دیجیتال کمک کرد.

© تامسون رویترز 2023


آیا Nothing Phone 2 به عنوان جانشین Phone 1 عمل خواهد کرد یا این دو در کنار هم وجود خواهند داشت؟ ما در مورد گوشی اخیراً راه اندازی شده این شرکت و موارد دیگر در مورد آخرین قسمت Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

مایک پرولکس، مدیر تحقیقات Forrester، روز یکشنبه گفت که این اقدام پایگاه کاربران اصلی و زمانی به شدت وفادار توییتر را بیش از پیش از بین خواهد برد.

رنگ پیش فرض پلت فرم را به سیاه تغییر دهید

— ایلان ماسک (@elonmusk) 23 جولای 2023

از یک طرف، می‌توانید این استدلال را مطرح کنید که او از شر یک برند نمادین خلاص می‌شود. از سوی دیگر، او نشان می‌دهد که روز جدیدی برای چیزی است که زمانی توییتر بود و این شرکت در مسیری متفاوت با پایگاه کاربری متفاوتی حرکت می‌کند.»

مالک توییتر، ایلان ماسک، روز یکشنبه اعلام کرد که پس از اذعان به اینکه تبلیغ‌کنندگان دیر بازگشته‌اند، اقدامات بیشتری را انجام می‌دهد تا این شرکت رسانه‌های اجتماعی را در مسیر جدیدی با تغییر نام تجاری جایگزین کند که لوگوی معروف پرنده آبی آن را با X جایگزین کند.

او گفت: “و به زودی با برند توییتر و به تدریج از همه پرندگان خداحافظی خواهیم کرد.”

محدودیت های روزانه به سرویس رقیب Threads متعلق به Meta Platforms کمک کرد که ظرف پنج روز پس از راه اندازی خود در 5 ژوئیه از 100 میلیون ثبت نام عبور کرد.

زمانی که ماسک در اوایل این ماه اعلام کرد که توییتر تعداد توییت‌های روزانه را که حساب‌های مختلف می‌توانند بخوانند، محدود می‌کند، این شرکت مورد انتقاد گسترده کاربران و متخصصان بازاریابی قرار گرفت.

ماسک میلیاردر در یک پست یکشنبه گفت که می‌خواهد لوگوی توییتر را تغییر دهد و از میلیون‌ها دنبال‌کننده‌اش نظرسنجی کرد که آیا موافق تغییر رنگ‌بندی سایت از آبی به سیاه هستند یا خیر. او تصویری از یک X استایل شده را در پس زمینه مشکی فضای بیرونی منتشر کرد.