به‌روزرسانی‌های Google Pixel ژانویه 2023 پشتیبانی صوتی فضایی و ردیابی سر را فعال می‌کند تا به زودی ارائه شود

به‌روزرسانی ژانویه 2023 همچنین بهبودهای بیشتری را در تشخیص اثر انگشت و زمان پاسخ در پیکسل 6a و پیکسل 7 به ارمغان می‌آورد. خطای دیگری که باعث شد گوشی هوشمند مجبور شود به حالت افقی در حالی که در حالت عمودی نگه داشته می‌شد، برطرف شود.

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.



منبع

گوگل روز چهارشنبه اعلام کرد که به‌روزرسانی ژانویه 2023 را برای دستگاه‌های پیکسل آغاز کرده است. این به‌روزرسانی، پشتیبانی صوتی فضایی را برای پیکسل 6، پیکسل 6 پرو، پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو به ارمغان می‌آورد. این ویژگی قبلاً در آپدیت بتای اندروید 13 QPR1 مشاهده شده بود. این فناوری برای ضبط سیگنال های صوتی و اعمال فیلترهای جهت دار برای ایجاد یک منظره صوتی همهجانبه طراحی شده است. این شرکت فاش کرده است که به زودی یک به‌روزرسانی برای Pixel Buds Pro ارائه خواهد کرد تا پشتیبانی صوتی فضایی با ردیابی سر را فعال کند.

گوگل عرضه به‌روزرسانی ژانویه ۲۰۲۳ را برای گوشی‌های پیکسل آغاز کرده است که شامل وصله امنیتی ژانویه ۲۰۲۳ اندروید نیز می‌شود. این به‌روزرسانی به‌صورت مرحله‌ای در هفته‌های آینده برای دستگاه‌های Pixel دارای Android 13 ارائه می‌شود. وقتی به‌روزرسانی OTA برای تلفن‌های هوشمند واجد شرایط Pixel در دسترس قرار گرفت، کاربران اعلانی دریافت خواهند کرد. این به‌روزرسانی، پشتیبانی صوتی فضایی را به تلفن‌های Pixel اضافه می‌کند که به آن‌ها امکان می‌دهد صدای فراگیر را با هر لوازم جانبی پشتیبانی‌شده ارائه کنند. همچنین چند اصلاح کلی دیگر در این به روز رسانی گنجانده شده است.

Pixel 7 و Pixel 7 Pro نیز با این به‌روزرسانی چند اصلاح دیگر دریافت کرده‌اند. عکس‌های بزرگ‌نمایی شده دیگر به دلیل تعمیر دوربین ارائه شده، خراب یا تحریف شده به نظر نمی‌رسند. علاوه بر این، خطایی که باعث بیدار نشدن دستگاه در حین روشن شدن می شد برطرف شد.

طبق گزارش‌ها، صدای فضایی فقط توسط دستگاه‌هایی پشتیبانی می‌شود که با صدای کم انرژی بلوتوث (LE) سازگار هستند. با این به‌روزرسانی، گوگل مشکلی را برطرف کرده است که «جلوگیری از جفت شدن یا اتصال مجدد برخی دستگاه‌ها یا لوازم جانبی کم مصرف بلوتوث بود». مشکل دیگری که توقف پخش صدا از طریق هدفون های خاص بود نیز حل شده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.