تاریخ عرضه Pixel 7a هند برای 11 مه تعیین شده است، از طریق Flipkart فروخته می شود

گفته می‌شود گوشی جدید گوگل پیکسل دارای یک واحد دوربین پشتی دوگانه شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) و سنسور 12 مگاپیکسلی با لنز فوق‌واید است. گفته می شود یک سنسور 10.8 مگاپیکسلی دوربین جلوی دوربین سلفی و تماس های ویدیویی را مدیریت می کند.

انتظار می رود باتری 4400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 20 واتی که ادعا می شود تا 72 ساعت پشتیبان ارائه می دهد و همچنین احتمالاً از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. Pixel 7a می تواند بین 450 تا 500 دلار (تقریباً بین 32000 تا 40000 روپیه) قیمت داشته باشد.


Vivo X90 Pro بالاخره در هند معرفی شد، اما آیا گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت برای سال 2023 نسبت به نسل قبلی خود به ارتقای کافی مجهز شده است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

گوگل ایندیا این خبر را در توییتر اعلام کرد و افزود که پیکسل 7a پس از عرضه در 11 می، برای خرید در هند از طریق Flipkart در دسترس خواهد بود. تصویر تبلیغاتی که غول فناوری به اشتراک گذاشته شده است نگاهی اجمالی به گوشی نشان داد. این مدل در سایه آبی روشن دیده می‌شود که پیشنهاد ارائه شده در گزارش اخیر مبنی بر اینکه Pixel 7a ممکن است با رنگ آبی قطبی عرضه شود را بازگرداند که یادآور نوع رنگ Barely Blue است که Pixel 4a ارائه کرده است.

این گزارش همچنین پیکسل 7a را در رنگ مشکی زغالی نشان داد. افشای دیگری قبلاً حاکی از آن بود که انتظار می رود این گوشی در رنگ نارنجی عرضه شود که می تواند مشابه گزینه رنگی Kinda Coral باشد که گوشی هوشمند پیکسل 6 ارائه می کند.

انتظار می‌رود که پیکسل 7a گوگل با یک SoC Tensor G2 همراه با 8 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 مجهز شود. گفته می شود که دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED فول اچ دی پلاس با نرخ رفرش 90 هرتز است.

گوگل روز سه شنبه اعلام کرد پیکسل 7a قرار است در تاریخ 11 می در هند عرضه شود. گوشی هوشمندی که انتظار می‌رود جانشین Pixel 6a شود، اخیراً با گزارش‌ها و افشاگری‌های متعددی که مشخصات، ویژگی‌ها و جزئیات دیگری مانند گزینه‌های رنگی و قیمت گوشی را نشان می‌دهند، خبرساز شده است. فاش‌های اخیر نشان می‌دهد که این گوشی می‌تواند در رنگ‌های جدید نسبت به مدل قبلی خود عرضه شود. اعلام تاریخ راه اندازی این رویداد در هند پشتیبان گزارش های قبلی است که نشان می داد این شرکت از گوشی هوشمند Pixel 7a در تاریخ 10 می در رویداد Google I/O رونمایی خواهد کرد.