تریلر Assassin’s Creed Mirage در یوبی سافت فوروارد در سال 2023 منتشر شد.


تریلر Assassin’s Creed Mirage در اینجا منتشر شد. در رویداد Ubisoft Forward در روز شنبه – اوایل یکشنبه در هند – ناشر اولین تریلر جدیدترین محصول این فرنچایز را که در بغداد اتفاق می‌افتد، رونمایی کرد. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که این عنوان با اسم رمز «Rift» شناخته می‌شد و در ابتدا به عنوان بسط بازی Assassin’s Creed Valhalla در سال 2020 بود. تریلر رونمایی از بازی Assassin’s Creed Mirage تنها یک هفته پس از آن منتشر شد که یوبی سافت از یک عکس تیزر از این بازی رونمایی کرد و وجود آن را تایید کرد. Assassin’s Creed Mirage در سال 2023 روی تمام پلتفرم های اصلی عرضه می شود.

یوبی سافت یک تریلر سینمایی برای Assassin’s Creed Mirage منتشر کرد که در آن شخصیت اصلی ما، بسم بن اسحاق، به قبیله قاتلان تلقین می شود. اجرای این مراسم بر عهده استاد روشن است که صدای خشن شهره آغداشلو، بازیگر برنده جایزه امی، که بیشتر برای سریال The Expanse و خانه صدام شبکه HBO شناخته می شود، به او کمک می کند. با این ورودی، یوبی‌سافت به ریشه‌های سری بازمی‌گردد، با یک تجربه روایی محدود، متمرکز بر مخفی کاری، پارکور، و ترور – همانطور که قبلاً گزارش شده بود. داستان 20 سال قبل از وقایع Assassin’s Creed: Valhalla، میراژ یک باسیم جوان را دنبال می کند، زیرا او زندگی خود را از جیب بری های محلی در بغداد به یک قاتل ماهر تبدیل می کند.

“آیا حاضری زندگی خود را پشت سر بگذاری و راه سایه ها را طی کنی؟” روشن می پرسد، در حالی که ما فیلم یک باسیم جوان را که توسط اهالی شهر به خاطر موضوع سرقت تعقیب می شود، قطع می کنیم. علیرغم اینکه در پارکور کاملاً ماهر است، در یک نقطه به گوشه می نشیند، اما توسط یک قاتل کلاهدار مرموز – روشن ذکر شده، نجات پیدا می کند. باسیم در مسیری است تا اشتباهات خود را اصلاح کند و به خانواده ای جدید بپیوندد تا مهارت های خود را ارتقا دهد و اهدافی را که صلح بغداد را تهدید می کنند، از بین ببرد. تریلر Assassin’s Creed Mirage همچنین دارای چند فیلم رزمی مختصر است که هم بر خنجرهای خمیده و هم بر تیغه های مخفی تکیه دارد.

تریلر Assassin’s Creed Mirage سپس برخی از سکانس‌های اکشن را به نمایش می‌گذارد، زیرا Basim که اکنون اصلاح شده گروهی از مقامات را هدف قرار می‌دهد. بمب‌های دود قرمز بخشی از موجودی او هستند، در کنار توانایی پرنده بدون سرنشین که به شما امکان می‌دهد محیط اطراف را بررسی کنید. در انتهای تریلر نیز یک هیولا مشابه دراگرز از خدای جنگ (2018) دیده می‌شود که نشان می‌دهد یوبی‌سافت هنوز در حال استفاده از جانوران اسطوره‌ای در بازی‌های Assassin’s Creed است.

طبق گفته‌های یوبی‌سافت، پیش‌سفارش‌های Assassin’s Creed Mirage هم‌اکنون به پایان رسیده است و یک ماموریت جانبی انحصاری “چهل دزد” را ارائه می‌دهد. در اوایل این ماه، فاش‌شده تصویر جلد DLC مذکور را فاش کرد که به وضوح اشاره‌ای به داستان عامیانه عربی، «علی بابا و چهل دزد» است. تصویر فاش شده همچنین یک درگاه بزرگ را نشان می‌دهد که احتمالاً می‌توان با استفاده از رمز عبور «Open Sesame» قفل آن را باز کرد.

Assassin’s Creed Mirage در سال 2023 برای PC، PS4، PS5، Amazon Luna، Xbox One و Xbox Series S/X منتشر می شود.




منبع