تست Ola Electric نمایشگرهای کوچک برای کمک به راننده در اسکوتر S1 Pro، مدیر عامل شرکت Teases

سخت افزار و نرم افزار ADAS در اسکوترهای برقی Ola به سوارکاران این امکان را می دهد که به نقشه ها و انواع دیگر اطلاعات مربوط به جاده در صفحه نمایش کوچک متصل شده در سطح چشم بالای چراغ جلوی اسکوتر دسترسی داشته باشند.

این شرکت در آن زمان عذرخواهی کرده بود و قول داده بود اشتباه را تجزیه و تحلیل و برطرف کند.


Oppo Find N2 Flip که به تازگی راه اندازی شده است، اولین گوشی تاشوی این شرکت است که در هند معرفی شده است. اما آیا آن چیزی که برای رقابت با Samsung Galaxy Z Flip 4 لازم است را دارد؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

Ola S1 Pro به عنوان اولین اسکوتر برقی این شرکت در سال گذشته عرضه شد. با این حال، فروش آن پس از آتش گرفتن یک S1 Pro در پونا، دقیقا یک سال پیش در ماه مارس، با شکست مواجه شد. تلفات جانی گزارش نشده است.

Ola می تواند یک سیستم کمک راننده پیشرفته (ADAS) را به اسکوتر S1 Pro خود در رده ممتاز اضافه کند. بهاویش آگاروال، مدیر عامل Ola، ویدئویی را به اشتراک گذاشت که نمایشگر کوچکی را نشان می‌داد که روی پایه‌ای فلزی نصب شده و در کنار سرعت‌سنج چیزی شبیه به نوع نارنجی اسکوتر برقی S1 Pro نصب شده بود. Aggarwal در حال حاضر جزئیات بیشتری در مورد توسعه فاش نکرده است، و قول داده است که به زودی در یک نسخه نمایشی فناوری اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذارد.

Ola به دنبال این است که سفرهای سواران دو چرخ در هند را کمتر در معرض تصادف قرار دهد. تا 22 دسامبر، این شرکت بیش از 25000 اسکوتر برقی فروخته و 30 درصد از سهم بازار خودروهای الکتریکی هند را به خود اختصاص داده است.

این به راکبان اجازه می دهد تا از ویژگی هایی مانند کروز کنترل تطبیقی، جلوگیری از برخورد و تشخیص عابر پیاده در EV استفاده کنند. از طریق خطوط و علامت گذاری جعبه، صفحه همچنین مسیر حرکت EV را در جاده ردیابی می کند.

ویدیوی تیزر آگاروال نشان می دهد که این صفحه نمایش از صفحه نمایش موبایل ما بزرگتر نخواهد بود. همچنین به نظر می رسد که Ola در حال آزمایش این ارتقا در سناریوی واقعی برای درک امکان سنجی آن است.

هر ساله در هند هزاران نفر در تصادفات جاده ای جان خود را از دست می دهند. در سال 2021، 62240 نفر بر اثر تصادفات دو چرخ در کشور جان خود را از دست دادند.

علیرغم آمارهای نگران کننده، تولیدکنندگان خودرو زمان زیادی را صرف کردند تا ویژگی های ADAS را به خودروها بیاورند. اکنون است که قابلیت کمک راننده به خودروهای دو چرخ در کشور معرفی شده است.