تصویر زنده فاش شده Realme 11 Pro+ طراحی را قبل از عرضه در 9 می نشان می دهد: همه جزئیات

سری Realme 11 Pro توسط استودیوی طراحی Realme و طراح سابق Gucci Prints Matteo Menotto که ادعا می کند از شهر میلان الهام گرفته است، طراحی شده است. این شرکت قبلا تایید کرده بود که این سری در سه رنگ – مشکی Astral، سبز Oasis و بژ Sunrise عرضه خواهد شد. تصویر زنده ای که در روز سه شنبه به اشتراک گذاشته شد، نسخه بژ Sunrise خواهد بود.

یک ماژول دوربین برجسته، دایره‌ای و مشکی دیده می‌شود که سه واحد دوربین پشتی و یک فلاش LED را در خود جای داده است، با سنسور اصلی که درون یک دایره طلایی کوچک‌تر قرار دارد، که در یک موقعیت تراز وسط به سمت بالای پنل پشتی گوشی هوشمند قرار گرفته است.

لیست اخیر Geekbench نشان می‌دهد که Realme 11 Pro+ از چیپ‌ست با نام مدل پردازنده MT6877V/TTZA استفاده می‌کند که احتمالاً SoC جدید مدیاتک Dimensity 7050 با یک رم 12 گیگابایتی است. در خارج از جعبه، این گوشی احتمالا سیستم عامل اندروید 13 را بوت می کند.

تصویر زنده Realme 11 Pro+
اعتبار عکس: Twitter/ @evleaks

در یک تیزر قبلی، Realme اعلام کرد که Realme Pro 11+ دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی خمیده AMOLED با انحنای 61 درجه و نرخ تجدید 120 هرتز خواهد بود. این تیزر اضافه می کند که این گوشی دارای چانه بسیار باریک 2.33 میلی متری خواهد بود.

Tipster Evan Blass (@evleaks) دارد به اشتراک گذاشته شده است یک تصویر زنده از گوشی ادعایی Realme 11 Pro+ در توییتر قبل از عرضه آن. این تصویر ویژگی‌های طراحی را که گزارش‌های قبلی و تیزرهای رسمی پیشنهاد کرده بودند، بازیابی می‌کند. پنل پشتی گوشی هوشمند دارای طراحی زیبای پشتی چرم لیچی است. همچنین با یک خط درز سه بعدی بافته شده که به صورت عمودی از وسط گوشی عبور می کند، دیده می شود.

سری Realme 11 Pro قرار است در تاریخ 9 می در چین عرضه شود. این سری شامل مدل‌های Realme 11 Pro و Realme 11 Pro+ می‌شود. برخی از مشخصات و جزئیات طراحی این گوشی‌های هوشمند به‌طور رسمی منتشر شده است. به عنوان مثال، این شرکت گزینه های رنگی گوشی های هوشمند را تایید کرده است. جدا از تیزرهای رسمی، چندین فاش و گزارش وجود دارد که مشخصات و ویژگی های کلیدی گوشی های آینده را پیشنهاد می کند. این تلفن ها همچنین در سایت های صدور گواهینامه مشاهده شده اند که به جزئیات خاصی اشاره می کنند. یک منبع آگاه اکنون تصویر زنده ادعایی از Realme Pro 11+ را به بیرون درز کرده است.


Vivo X90 Pro بالاخره در هند معرفی شد، اما آیا گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت برای سال 2023 نسبت به نسل قبلی خود به ارتقای کافی مجهز شده است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

realme 11 pro plus twitter evleaks 11pro