توییتر در مقابل موضوعات: Meta دارای مزیت است

تبلیغات

Enlighten - هوش مصنوعی مورد اعتماد برای تجارت

مشکل توییتر این است که مانند IBM یک فروشنده سازمانی نیست، که در آن قراردادها و وابستگی های گسترده وجود دارد، که حرکت بین سرویس ها را دشوار می کند. سیاست ایلان ماسک و تغییرات عملیاتی در توییتر بسیاری از کاربران را از خود دور کرده است، حتی اگر سرویس‌های جایگزینی مانند Mastodon، Truth Social، و سایرین به هیچ وجه مشابه نیستند.

لپ تاپ گیمینگ Alienware m18

من تحت تاثیر کیبورد و فن های بی صدا قرار گرفتم. واقعاً نمی‌توانستم بگویم وقتی بازی نمی‌کردم روشن است و هنگام بازی متوجه نویز آن نشدم. هنگام بازی گرم می شود، اما از آنجایی که برای بازی به ماوس نیاز دارید، من بازی با این را روی پاهایم تصور نمی کنم.

اگر این اتفاق بیفتد، من انتظار دارم که به سرعت اتفاق بیفتد. نتیجه آینده توییتر و ماسک باید قبل از پایان سه ماهه و احتمالاً در این ماه آشکار شود. تماشای چند هفته آینده باید جذاب باشد و صرف نظر از اینکه اوضاع چگونه پیش می‌رود، درسی خواهد بود که شاید به چالش کشیدن یک رقیب در یک مسابقه در قفس بهترین راه برای پرداختن به یک نقطه ضعف بزرگ رقابتی نباشد.

بیشتر این تبلیغ‌کنندگان در دیگر پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک نیز تبلیغ می‌کنند، و این امر باعث می‌شود تا روابط خود را با توییتر قطع کنند و به سمت موضوعاتی بروند که از نظر آنها از یک نهاد شناخته شده با ریسک برند کمتری نسبت به توییتر می‌آید. .

موضوعات

اما ایلان ماسک بسیاری از کاربران را ناراحت کرده است که پتانسیل قابل توجهی برای از دست دادن کاربران به طور انبوه برای سرویس مشابهی که ماسک به آن متصل نیست وجود دارد.

نظرات بیان شده در این مقاله متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات شبکه خبری ECT نیست.



منبع

اما Sun Microsystems راه‌حلی را ارائه می‌کرد که حتی کار نمی‌کرد و با ارائه یک جایگزین تقریباً IBM را از کار انداخت. مردم آنقدر از بدرفتاری بیزار بودند که با کمک فروشندگان Sun، که به رفتار بد IBM تکیه کردند و مجبور به تغییر شدند، به آن پرداختند.

یکی دیگر از چیزهایی که سرگرم کننده است نورپردازی است. قابل تنظیم است و به وضوح نشان می دهد که این لپ تاپ شبیه هیچ لپ تاپ دیگری در بازار نیست. من تحت تأثیر این جانور هستم و Alienware m18 را به محصول هفته خود تبدیل می کنم.

Alienware m18 هیولایی از یک لپ تاپ است. از 1899.99 دلار شروع می شود، تاریخ ارزانی نیست، و وزن آن نزدیک به 9 پوند است که آن را از چندین لپ تاپ قابل حمل تر که من ترکیب کرده ام سنگین تر می کند. اکثر لپ‌تاپ‌هایی که دارم نزدیک‌تر به سه پوند هستند.

محک زدن این لپ تاپ در مقابل سایرین، نقاط قوت آن را به نمایش می گذارد. اگرچه عمر باتری بازی فقط دو ساعت است، اما برای غیر بازی (فیلم و غیره) می‌توانید تا چهار ساعت و نیم وقت داشته باشید، بنابراین ممکن است بتوانید از آن در سفرهای هواپیما یا ماشین برای تماشای فیلم استفاده کنید.

با این حال، اگر در سفر هستید، جایگزین مناسبی برای تلویزیون خواهد بود، و این صفحه نمایش 18 اینچی هنگام تلاش برای انجام پروژه‌های بزرگ در مقایسه با صفحه نمایش‌های لپ‌تاپ معمولاً کوچکتر، عالی است.

این لپ تاپ برای گیمرهای جدی که خواهان قدرت یک کامپیوتر رومیزی در چیزی قابل حمل تر هستند، بهترین است.

در دهه 1980، IBM به این نتیجه رسید که مشتریان آنقدر در IBM قفل شده اند که نمی توانند حرکت کنند، بنابراین IBM می تواند هر کاری که می خواهد انجام دهد. من یک بار این موضوع را به عنوان یک مشکل بالقوه بزرگ به رئیس بازاریابی واحد خود مطرح کردم زیرا نظرسنجی های مشتریان نشان داد که مشتریان ما به شدت ناراحت هستند. او به من خندید و گفت: «کاری که ما انجام می دهیم مانند فروش هوا است. مشتریان حق انتخاب ندارند.»