خط زمانی راه‌اندازی Realme 11 Series تایید شد. Realme 11 Pro+ مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی است

گوشی‌های سری Realme 11 شامل Realme 11 Pro و Realme 11 Pro+ به زودی در چین عرضه خواهند شد. این شرکت همین موضوع را از طریق پست Weibo تایید کرده است. این گوشی های هوشمند همچنین در لیست TENAA دیده شده اند که برخی از جزئیات کلیدی آنها را فاش می کند. گفته می شود که هر دو Realme 11 Pro و Realme 11 Pro+ از یک پردازنده هشت هسته ای 2.6 گیگاهرتز پشتیبانی می کنند. لیست ها همچنین نشان می دهد که این گوشی ها می توانند دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با بریدگی سوراخ پانچ در مرکز برای دوربین جلو و لبه های خمیده باشند.

طبق گزارش Playfuldroid، گوشی‌های آینده Realme نیز در سایت گواهی TENAA مشاهده شده‌اند که برخی از جزئیات کلیدی گوشی را فاش می‌کند. لیست‌ها نشان می‌دهند که Realme 11 Pro و Realme 11 Pro+ دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با بریدگی سوراخ‌دار در مرکز و لبه‌های منحنی خواهند بود. نمایشگر گوشی ها دارای نرخ تازه سازی بالا و وضوح Full HD+ خواهد بود.

این لیست همچنین مشخصات دوربین گوشی‌ها را نشان می‌دهد. در حالی که انتظار می رود Realme 11 Pro دارای یک دوربین اصلی 100 مگاپیکسلی همراه با یک لنز 2 مگاپیکسلی در پشت باشد، نسخه Pro+ احتمالا با یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک لنز کمکی 2 مگاپیکسلی


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

اخیراً، سری Realme 11 همچنین گواهینامه اداره استانداردهای هند (BIS) را در هند دریافت کرده است که اشاره به راه اندازی قریب الوقوع دارد. یک گوشی هوشمند نامشخص از سری Realme 11 با شماره مدل RMX3760 در وب سایت کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) مشاهده شده است، در حالی که گوشی های Realme 11 Pro و Realme 11 Pro+ دارای شماره مدل RMX3771 و RMX3741 هستند.

ریلمی از طریق پست Weibo از راه اندازی سری Realme 11 آینده خود در ماه مه در چین خبر داد. در حالی که پوستر جزئیات بیشتری را در مورد گوشی ها فاش نمی کند، یک ماژول دوربین دایره ای در پشت را نشان می دهد.

گفته می شود که هر دو مدل از چیپست Dimensity 1080 با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کنند. با این حال، ظرفیت شارژ Realme 11 Pro و Realme 11 Pro+ به ترتیب 67 وات و 100 وات برآورد شده است. علاوه بر این، گمان می‌رود این گوشی‌ها دارای دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی باشند.