دهلی برای اجرای Rs. سیستم ترافیک مبتنی بر هوش مصنوعی 14000 کرور تا پایان سال 2024 برای کاهش ازدحام: رسمی

وی افزود: مطالعه ای برای تعیین حجم ترافیک، میانگین سرعت در جاده، تعداد عابران پیاده تردد از جاده، زمان توقف و میانگین زمان سفر برای عبور از تقاطع در حال انجام است. یداو گفت: این بررسی همچنین شامل سیستم های اطلاعات جغرافیایی برای پیش بینی حرکت احتمالی ترافیک در زمان واقعی بسته به منطقه و توپوگرافی در پایتخت ملی خواهد بود.

“دهلی حدود 1.4 کرور تردد معلق دارد، هر ماه فقط پرش چراغ قرمز 3.5 میلیون چالان در پایتخت دارد. ما با شرکت های بیمه در تماس هستیم تا در زمان تمدید هر سال، چالش های معلق تخلفات رانندگی را در بیمه نامه خودرو لحاظ کنیم. ” او گفت.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

او گفت: “ما در حال کار بر روی راه هایی هستیم تا ببینیم چگونه فناوری می تواند رفت و آمد در راهروهای اضطراری و خدمات اضطراری را بهبود بخشد. ما همچنین در حال بررسی این هستیم که چگونه می توانیم اتاق های کنترل ترافیک خود و ارتباط آنها با شبکه های آمبولانس را بهبود بخشیم.”

Vinod Pandey، رئیس شورای زنجیره ارزش جهانی ASSOCHAM، بر ایمنی وسیله نقلیه تأکید کرد که یک تأثیرگذار اصلی است که ابزارهای ایمن تری را برای جلوگیری از هر گونه مرگ و میر ارائه می دهد.

سورندر سینگ یاداو، کمیسر ویژه پلیس (ترافیك) سورندر سینگ یاداو در سخنرانی در هفتمین كنفرانس ایمنی جاده ای ASSOCHAM اشاره كرد كه سیستم مدیریت هوشمند تردد (ITMS) یك یا یك سال و نیم دیگر طول می كشد تا به طور كامل اجرا شود و در حال انجام است. هزینه حدود روپیه 1400 کرور

یک مقام ارشد روز چهارشنبه گفت که پایتخت ملی تا پایان سال آینده یک سیستم ترافیکی مبتنی بر هوش مصنوعی برای کاهش ازدحام و تسهیل حرکت سریع‌تر و هوشمندتر وسایل نقلیه خواهد داشت.

“با افزایش تحول دیجیتال، دامنه وسیعی از فرصت‌های بی‌شمار مانند ارتباط خودرو با خودرو، تماس الکترونیکی، هشدارهای ایمنی، و سیستم‌های ترمز ضد قفل (ABS) وجود دارد. وی افزود.

وی افزود که دولت به دلیل افزایش تلفات جانی، بر ایمنی جاده ها تاکید زیادی دارد.

حدود 2300 تصادف در دهلی گزارش شده است که 40 درصد تصادفات عابران پیاده را شامل می شود. وی گفت: با 3.5 میلیون تخلف در ماه برای چراغ قرمز و سرعت غیرمجاز، رفتار مسئولانه برای همه دارندگان وسایل نقلیه بسیار مهم است.

ITMS فناوری است که از هوش مصنوعی برای ارزیابی ترافیک در زمان واقعی استفاده می کند. زمانی که اجرا شود، احتمالاً سناریوی ترافیک در شهر را تغییر خواهد داد. اطلاعات ترافیک در زمان واقعی به مسافران منتقل می شود. در این بیانیه به نقل از یداو آمده است که رابط انسانی در مدیریت راه کاهش می یابد و سیگنال های ترافیکی به طور خودکار در طول روز بسته به حجم ترافیک و میانگین سرعت در جاده عمل می کنند.

یاداو که بخشی از کمیته ویژه ایمنی راه است که توسط دیوان عالی تشکیل شده است، گفت که آنها در حال کار بر روی ابتکارات فناوری هستند تا ترافیک را در پایتخت ملی بسیار روان تر کنند.


Google I/O 2023 شاهد بود که غول جستجو به طور مکرر به ما گفت که به هوش مصنوعی اهمیت می دهد، در کنار عرضه اولین تلفن تاشو و تبلت با برند پیکسل. امسال، این شرکت قصد دارد اپلیکیشن ها، خدمات و سیستم عامل اندروید خود را با فناوری هوش مصنوعی سوپرشارژ کند. ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.