دیده بان بازار کریپتو: بیت کوین در محدوده 26000 دلاری در پایین ترین قیمت در هفته ها قرار دارد. اکثر آلت کوین ها ضرر می کنند

بازارهای کریپتو در 24 ساعت گذشته فشار فروش سریعی را مشاهده کرده‌اند. همراه با بیت کوین و اتر، ده ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار در حال حاضر به دلیل عدم اطمینان اقتصاد کلان در مورد مذاکرات سقف بدهی ایالات متحده در حال انجام، با رنگ قرمز معامله می‌شوند. سرمایه‌گذاران همچنین در حال ارزیابی آخرین وضعیت هستند. گزارش جلسه فدرال رزرو دیروز منتشر شد.در همین حال، طبق تحقیقات K33، همبستگی بیت کوین با شاخص NASDAQ به پایین ترین حد خود در 17 ماه گذشته رسیده است.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال 1.94 درصد کاهش یافت و به ارزش 1.10 تریلیون دلار (تقریباً 91,08,820 کرور) کاهش یافت.

با این حال، بازار کریپتو به دنبال نوسانات بیشتری در زمان های آینده است. انتظار می رود مانند ایالات متحده در روزهای آینده، بریتانیا نیز افزایش نرخ بهره خود را اعلام کند.

Dogecoin و Shiba Inu به همراه Avalanche، Leo، Chainlink، Uniswap و Monero نیز نتوانستند سودی کسب کنند.

از نظر محصولات سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال، در پنج هفته متوالی خروجی ثابتی به مبلغ 232 میلیون دلار (تقریباً 1919 کرور) وجود داشته است. جالب اینجاست که شبکه بیت کوین اکنون به عنوان دومین پلتفرم بزرگ برای تراکنش های توکن غیرقابل تعویض (NFT) ظاهر شده است و حضور رو به رشد خود را در این بازار نشان می دهد. تنها در ماه گذشته، بیت کوین تقریباً 167.47 میلیون دلار (تقریباً 1385 کرور) ارزش فروش NFT را به خود اختصاص داده است که به طور قابل توجهی از رقبایی مانند Solana و Muthos Chain که فروش 55.8 میلیون دلاری (تقریباً 461 کرور روپیه) و 35 میلیون دلاری را ثبت کردند، پیشی گرفته است. تیم CoinDCX اضافه کرد (تقریباً 292 کرور) در مدت مشابه.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

«فقدان مقررات همچنان در اکوسیستم کریپتو وجود دارد. چین در بحبوحه موضع مثبت رو به رشد خود و حمایت فزاینده از فناوری بلاک چین به حضور برجسته در Crypto نگاه می کند. این به طور بالقوه می تواند بر بازار موجود تأثیر بگذارد زیرا تعداد بیشتری از مشاغل ارزهای دیجیتال به دنبال خروج از ایالات متحده هستند. ناگفته نماند، تعداد کاربران جدیدی که می‌توانند وارد شوند، نرخ پذیرش را به میزان قابل توجهی بالا می‌برد.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

به نظر می رسد که نوسانات تحت الشعاع بخش کریپتو در روزهای اخیر و در بحبوحه تلاش ایالات متحده برای افزایش سقف بدهی خود برای مبارزه با تورم افزایش یافته است. بیت کوین در روز پنجشنبه، 25 می، 2.15 درصد از دست دادن ردیاب قیمت کریپتو را منعکس کرد. در زمان نگارش این مقاله، ارزش تجاری بیت کوین در نقطه قیمت 26077 دلار (تقریباً 21.5 میلیون روپیه) بود. در 24 ساعت گذشته، بیت کوین به میزان قابل توجهی 1068 دلار (تقریباً 88358 روپیه) در نمودارهای قیمت ملی و بین المللی سقوط کرد.

اتر روز پنجشنبه با ضرر به بیت کوین پیوست. پس از افت 2.52 درصدی، ارزش ETH به 1775 دلار (تقریباً 1.46 لک) کاهش یافت که پایین‌ترین ارزش اتریوم را در حداقل دو هفته گذشته نشان می‌دهد. دومین ارز رمزنگاری شده با ارزش پس از بیت کوین، اتر ۷۱ دلار (تقریبا ۵۸۷۳ روپیه) از قیمت خود در روز گذشته از دست داد.

در همین حال، Cosmos، Braintrust، و Floki Inu سودهای جزئی را در میان آلت کوین‌های زیان‌بار اکثریت منعکس کردند.

در اخبار دیگر، آوا لبز، شرکت سازنده Avalanche (AVAX)، یک لانچ پد وب 3 بدون کد به نام AvaCloud راه اندازی کرده است. این پلت فرم به شرکت ها اجازه می دهد تا محصولات Web3 را سریع تر و مقرون به صرفه تر به بازار عرضه کنند.

بر اساس ردیاب قیمت کریپتو توسط Gadgets 360، اکثر ارزهای رمزپایه با قیمت قرمز معامله می شوند که نشان دهنده زیان امروز است.

نرخ شاخص اصلی قیمت مصرف کننده (CPI) بریتانیا فراتر از انتظارات بود و به 6.8 درصد رسید که بالاترین میزان از سال 1992 است. ماه‌های آینده،» تیم تحقیقاتی CoinDCX به Gadgets 360 گفت.

اینها شامل تتر، بایننس کوین، ریپل، کاردانو، پلیگون، سولانا، ترون و پولکادوت در میان دیگران است.