شامپو فرش و مبلمان نانوسان کالدینو قیمت خرید شامپو فرش نحوه استفاده بهترین شامپو فرش | asilbekharid

شامپو فرش و مبل نانوسان NANO SUN تحت لیسانس کمپانی گلوبال پریفر آلمان تولید شده است. این محصول با برخورداری از ترکیبات نانو قادر است تمامی لکه‌های موجود بر روی فرش، مبل، موکت و دیگر نسوج صنعتی را بخوبی از بین ببرد. این شامپو فرش هیچ گونه آسیبی به بافت پارچه مبل و فرش وارد نکرده و رنگ و کیفیت آن‌ها را حفظ می‌کند. شامپو فرش و مبل نانوسان با برخورداری از مواد اولیه با کیفیت آلمانی و فرمولاسیون خاص خود علاوه بر تمیز نمودن فرش و مبل شما باعث حفظ قوام و رنگ پارچه نیز می‌شود.

جرم گیر شیرآلات نانوسان

این محصول قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و هیچ گونه آسیبی به بافت پارچه وارد نمی‌کند. این اسپری به دلیل برخورداری از فرمولاسیون مخصوص به عمق بافت‌ها نفوذ کرده و انواع لکه‌ها را از بین می‌برد. این محصول هیچ گونه آسیبی به بافت فرش و مبلمان وارد نکرده، آن‌ها را بخوبی لکه زدایی و ضدعفونی کرده و از ایجاد هر گونه قارچ و کپک در بافت فرش و مبلمان جلوگیری می‌کند. لکه بر مبل و فرش استونیش بوی بسیار مطبوعی دارد و هر گونه بوی نامطبوع این سطوح را از بین می‌برد. کافی است پس از جارو کردن فرش و مبلمان بدون اینکه سطح آن‌ها را خیس کنید، فوم محصول را بر روی اسفنج اسپری کرده و آن را به آرامی بر روی سطوح مورد نظر بکشید.

  • به همین جهت شما میتوانید هم از یک کیفیت عالی باهم از یک محصول که برای سلامتی شما مفید باشد استفاده کنید.
  • شامپو فرش پاکناز از تداخل رنگ در فرش جلوگیری می‌کند و به راحتی لکه‌ها را از بین می‌برد.
  • شامپو فرش فرمولاسیونی مطمئن و کارآمد برای تمیز کردن انواع فرش و مبلمان دارد و به شما این امکان را می‌دهد به راحتی و در خانه از شر لکه‌های زشت روی مبلمانتان راحت شوید.

این محصول برای تمیز کردن انواع فرش، موکت، مبلمان، صندلی اتومبیل و تمام الیاف طبیعی و سنتزی مناسب است. در پایان این مقاله، بر اساس بررسی و مطالعه مزایا و عیوب شامپو فرش‌های مختلف و با توجه به نظر کاربران و مشتریان، بهترین شامپو فرش های موحود از بین جدیدترین شامپو فرش در بازار معرفی شده است. این شامپو فرش  ها به دلیل داشتن فرمولاسیونی موثر، قدرت تمیزکنندگی بالا، عدم تاثیر منفی بر روی رنگ و بافت فرش، عدم ایجاد حساسیت و حاوی مواد ضدعفونی کننده، بهترین گزینه برای شستشوی فرش‌های دست باف، موکت ها و حتی فرش های ابریشمی خانگی و تجاری هستند. شامپو فرش وایتکس محصولی فوق العاده برای لکه زدایی، چربی زدایی و از بین بردن آلودگی‌های موجود بر روی فرش، موکت و روکش مبلمان است.

اسپری فوم پاک کننده رافونه مدل مبل و فرش حجم 500 میلی لیتر بسته 2 عددی

شامپو فرش آ ب ث یکی از محصولات معروف در دسته شامپوهای فرش است که برای تمیز کردن فرش‌های خانگی و تجاری طراحی شده است. این شامپو با ترکیباتی که در آن استفاده می‌شود، قدرت بالایی در حذف لکه‌های سخت و آلودگی‌های عمیق دارد. به علاوه، با استفاده از فرمولاسیون خاص خود، این شامپو می‌تواند به رنگ و بافت فرش‌های شما صدمه نزند و باعث حفظ آن‌ها شود. شامپو فرش و مبل نانوسان با توجه به آزمایشات مربوط به کنترل کیفیت، به عنوان یک لکه بر قوی شناخته شده است و از ایجاد هرگونه آسیب به بافت پارچه مبل و وب سایت اصیل بخرید فرش جلوگیری می‌کند.

به یاد داشته باشید که برای تمیز کردن برخی از انواع مبل مخمل نیازی به شستشوی مبل نیست و شما می‌توانید با کمک یک پارچه نم‌دار، گرد و خاک و لکه‌های ایجاد شده روی آن را کم‌رنگ کنید. برای بعضی از بخش‌های مبل که لکه‌های پررنگی دارد، می‌توانید با کمک یک مسواک مقداری کف شامپو فرش را روی محل لکه بکشید تا به خوبی تمیز شود. گلرنگ یک تولید کننده ایرانی است که در زمینه مواد شوینده سال‌هاست فعالیت می‌کند. این شامپو با ترکیبی از مواد آلی و بدون استفاده از مواد شیمیایی سخت و خطرناک تولید می‌شود. برای این دلیل این شامپو محصولی ایمن و با کیفیت است که می‌توان برای شستشوی فرش‌ها و مبل‌ها استفاده کرد.

قیمت اسپری لکه بر فرش و مبل پینک مدل Solution حجم 750 میلی لیتر

شامپو فرش و مبلمان نانوسان کالدینو قیمت خرید شامپو فرش نحوه استفاده بهترین شامپو فرش | asilbekharid