شکایت مالکان پیکسل گوگل در مورد خرابی های مکرر برنامه، ممکن است اشکال وب نمایش اندروید باشد: گزارش

اکثر کاربرانی که از همان آنلاین شکایت دارند، دستگاه های پیکسل 6 یا پیکسل 7 دارند. این شامل دستگاه هایی مانند پیکسل 6، پیکسل 6 پرو، پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو می شود. در حالی که به نظر می رسد این مشکل به تدریج در حال گسترش است، به نظر می رسد همه کاربران گوشی های هوشمند پیکسل را تحت تاثیر قرار دهد. در حالی که نظراتی در مورد اینکه دارندگان گوشی‌های پیکسل 6 و پیکسل 7 تحت تأثیر خرابی‌ها قرار نگرفته‌اند نیز وجود دارد، آخرین نظر به مدل پیکسل 5 اشاره می‌کند که ظاهراً تحت تأثیر همین مشکل قرار گرفته است.

بسیاری اظهار می‌کنند که این می‌تواند یک به‌روزرسانی بد سیستم Android WebView باشد. WebView ابزاری است که اساساً به کاربر اجازه می‌دهد به مرورگر کروم در یک برنامه دسترسی داشته باشد تا اطلاعات یک صفحه وب را بدون خروج از برنامه نمایش دهد. از آنجایی که بسیاری از برنامه ها از این مورد استفاده می کنند، جای تعجب نیست که یک به روز رسانی بد می تواند منجر به خرابی های متعدد شود.

اولین بار توسط 9to5Google گزارش شد، به نظر می رسد مشکلات مربوط به خرابی برنامه ها در ساب ردیت r/GooglePixel در Reddit ظاهر می شود. تعدادی از موضوعات از خرابی ها شکایت دارند و در حالی که به نظر می رسد اکثر نظر دهندگان مشکل مشابهی دارند، راه حل برای اکثر آنها از فردی به فرد دیگر متفاوت است و برخی گزارش ها از این مشکل به خودی خود حل می شوند.

کاربران گوشی‌های هوشمند پیکسل گوگل از مشاهده خرابی برنامه در دستگاه‌های خود شکایت کرده‌اند. به نظر می رسد خرابی برنامه بر برنامه های از پیش نصب شده خود گوگل مانند Gmail، Messages، Chrome و حتی برنامه های شخص ثالث تصادفی تأثیر می گذارد. در حال حاضر، به نظر می رسد هیچ راه حل تعریف شده ای برای این مشکل خراب شدن برنامه وجود ندارد. برخی از کاربران بر این باورند که این یک به‌روزرسانی بد سیستم Android WebView است که بر گوشی‌های هوشمند جدید، جدید و قدیمی پیکسل تأثیر می‌گذارد. صرف نظر از راه حل ها، به نظر می رسد این موضوع به تدریج در حال گسترش است.

همانطور که توسط برخی از کاربران در همان رشته ها گزارش شده است، حذف آخرین به روز رسانی سیستم Android WebView مشکل را برای تعدادی حل کرده است. در نمونه‌های قبلی که به نظر می‌رسید روی گوشی‌های هوشمند گلکسی سامسونگ تأثیر گذاشته بود، گوگل مجبور شد برای حل مشکل خرابی‌های مکرر برنامه، یک به‌روزرسانی برای همین گوشی صادر کند.


آیا Nothing Phone 2 به عنوان جانشین Phone 1 عمل خواهد کرد یا این دو در کنار هم وجود خواهند داشت؟ ما در مورد گوشی اخیراً راه اندازی شده این شرکت و موارد دیگر در مورد آخرین قسمت Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در حالی که برنامه‌ها پس از راه‌اندازی تنها پنج ثانیه طول می‌کشد تا از کار بیفتند، به نظر می‌رسد راه‌حل‌های یافت شده در سراسر رشته‌ها متفاوت است. بنابراین، به نظر می رسد راه حل تعریف شده ای برای همین موضوع وجود ندارد.

اکثر کاربران ادعا می کنند که به نظر نمی رسد راه اندازی مجدد کمکی کند. برخی اظهار می‌کنند که این مشکل به خدمات شرکت مخابراتی مربوط می‌شود و به دیگران توصیه می‌کنند در صورت امکان به‌روزرسانی‌های این سرویس را حذف نصب کنند. برخی دیگر پس از بازنشانی به تنظیمات کارخانه موفقیت خود را اعلام کرده اند، در حالی که برخی ادعا می کنند که حتی تنظیم مجدد کارخانه این مشکل را حل نمی کند.