مارک گورمن: اپل در حال کار بر روی سرویس اشتراک آیفون، ممکن است تا پایان سال راه اندازی شود

طبق گزارش قبلی، این سرویس اشتراک سخت افزاری جدید قرار است به نفع اپل باشد زیرا انتظار می رود درآمد بیشتری نسبت به میانگین قیمت فروش یک آیفون داشته باشد. این باید برای اپل خوب عمل کند زیرا سال به سال نسخه های جدید دستگاه های مهم را منتشر می کند. مصرف کننده با یک دستگاه جدید و به روز با هزینه کمتر سود می برد و مجبور نیست تمام هزینه خرید یک دستگاه جدید را یکجا متحمل شود.


به گفته Gurman، اپل همچنان در حال آزمایش سرویس اشتراک سخت افزاری جدید خود است و در حال بررسی نحوه ادغام باندل های Apple One خود با آن است. این منبع همچنین ادعا کرد که سرویس جدید آن اواخر امسال یا سال آینده راه اندازی خواهد شد و اپل این سرویس را در زمان عرضه آیفون 14 خود اعلام نکرده است تا “پیچیدگی روز راه اندازی را کاهش دهد”، زیرا روشی کاملاً متفاوت برای خرید خواهد بود. یک آیفون

سرویس اشتراک سخت افزاری اپل برای مدتی در حال کار بوده است و پس از انتشار آن در مقاله ای در بلومبرگ در ماه مارس سال جاری، عمومی شد. چند ماه بعد، همین منبع اکنون ادعا می کند که سرویس اشتراک سخت افزاری اپل در حال حاضر در حال آزمایش است و تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده معرفی خواهد شد. این سرویس اشتراک اساسا به خریداران اجازه می دهد به جای خرید مستقیم سخت افزار اپل، مشترک شوند. خریداران باید ماهانه هزینه ای بپردازند و می توانند در صورت موجود بودن آیفون را به مدل جدیدتر ارتقا دهند.

آنچه باید دید این است که چه تعداد از دستگاه های اپل بخشی از این سرویس اشتراک خواهند بود و آیا این امر به اکوسیستم مک اپل نیز تعمیم خواهد یافت. همچنین قیمت گذاری و چاپ ظریفی که خط بین داشتن دستگاه ها یا استفاده صرف از آنها را تقسیم می کند بسیار مهم است. گورمان در خبرنامه خود همچنین اظهار داشت که هزینه اشتراک نیز به “دستگاهی که کاربر انتخاب می کند” بستگی دارد.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Ambrane Glares با بلندگوهای داخلی، عمر باتری 7 ساعته در هند راه اندازی شد: جزئیات





منبع

مارک گورمن در خبرنامه Power On خود توضیح می‌دهد که انتظار می‌رود این سرویس یک بار به صورت زنده در مقایسه با برنامه ارتقای آیفون فعلی اپل که اساساً به خریداران اجازه می‌دهد هزینه یک آیفون را بین ۱۲ تا ۲۴ ماه تقسیم کنند، بسیار متفاوت عمل کند. سرویس اشتراک سخت افزاری جدید کاملاً متفاوت خواهد بود زیرا مشترکین همان باید برای استفاده از دستگاه ماهانه هزینه ای بپردازند (مانند اشتراک Apple Music) و بعداً می توانند به یک دستگاه جدید ارتقا دهند. هنگامی که یک مدل جدید در دسترس است.