مشخصات Redmi Note 12 Turbo تایید شد، دارای 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی خواهد بود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع در همین حال، Redmi Note 12 Turbo دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که ادعا می شود “1.33 روز” عمر باتری را ارائه می دهد. با توجه به پوستر تبلیغاتی دیگری که این شرکت قبل از معرفی گوشی هوشمند در چین در 28 مارس به اشتراک گذاشته است، این گوشی 7.9 میلی متر ضخامت و 181 گرم وزن خواهد داشت.

برای تصاویر و فیلم‌ها، گوشی هوشمند دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه پشتی است که شامل یک دوربین اصلی ۶ مگاپیکسلی است. این گوشی همچنین به پشتیبانی NFC مجهز خواهد شد که این شرکت ادعا می کند با کارت های دانشگاهی و حمل و نقل ده کالج و دانشگاه در سراسر چین کار می کند.

Redmi Note 12 Turbo – قدرتمندترین گوشی هوشمند این شرکت در خط تولید Note 12 – قرار است هفته آینده در چین عرضه شود. این سازنده چینی به تازگی گوشی های دیگر سری ردمی نوت 12 را چند ماه پس از معرفی در چین و هند به بازارهای جهانی عرضه کرده است. پیش از مراسم معرفی Redmi Note 12 Turbo، این شرکت برخی از مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است. تایید شده است که دارای نمایشگر OLED است و تا 1 ترابایت فضای ذخیره سازی مجهز خواهد بود.

این شرکت قبلاً فاش کرده بود که این گوشی از یک پردازنده اسنپدراگون 7+ Gen 2 SoC، یک چیپست موبایلی که اخیرا توسط کوالکام رونمایی شده است، استفاده خواهد شد. اکنون، این شرکت جزئیات رم و فضای ذخیره سازی گوشی را به اشتراک گذاشته است. به گفته این شرکت، Redmi Note 12 Turbo به 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. با این حال، بلافاصله مشخص نیست که آیا این ویژگی شامل ویژگی شرکت است که از فضای ذخیره‌سازی بلااستفاده به عنوان حافظه مجازی اضافی استفاده می‌کند یا خیر.

در یک سری از پوسترهای به اشتراک گذاشته شده در Weibo، شیائومی از ورود Redmi Note 12 Turbo قبل از معرفی آن در 28 مارس خبر داده است. PWM) کاهش نور و پشتیبانی از HDR10+. پوستر دیگری این گوشی هوشمند را با نمایشگر تخت و بریدگی سوراخ‌دار وسط قرار دارد تا دوربین سلفی را در خود جای دهد.