موتورولا به‌روزرسانی برای فعال کردن پشتیبانی Jio True 5G در چندین گوشی هوشمند در هند ارائه می‌کند.

موتورولا در 4 ژانویه اعلام کرد که پشتیبانی از 5G جیو را در ده دستگاه واجد شرایط خود که در هند فروخته شده است، اضافه کرده است. سازنده گوشی‌های هوشمند به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را منتشر کرده است که پشتیبانی از True 5G Jio را در کل مجموعه 5G آن به ارمغان می‌آورد. فناوری 5G Stand-Alone (SA) جیو از 11 تا 13 باند 5G پشتیبانی می کند که به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین ها در صنعت شناخته می شوند. موتورولا اج 30 اولترا و اج 30 فیوژن از جمله مدل هایی هستند که از SA 5G پشتیبانی می کنند. همچنین در Moto G62 5G، Motorola Edge 30 و Moto G82 5G موجود است. این مدل ها شامل سه دسته می شوند: پریمیوم، میان رده و بودجه، و همگی شامل چیپست های 5G هستند.

لیست دستگاه های Motorola 5G فعال شده با حالت Reliance Jio – True 5G (SA) در هند شامل موارد زیر است: Motorola Edge 30 Ultra، Motorola Edge 30 Fusion، Moto G62 5G، Motorola Edge 30، Moto G82 5G، Motorola Edge 30 Pro، Moto G71 5G، Moto G51 5G، Motorola Edge 20 و Motorola Edge 20 Fusion.

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.



منبع

پراشانت مانی، مدیر اجرایی موتورولا آسیا پاسیفیک، گفت: «تلفن‌های هوشمند موتورولا تجربه 5G فوق‌العاده قابل اعتماد، بهینه‌سازی و سریعی را در قیمت‌ها ارائه می‌کنند، و به تعهد ما برای ارائه True 5G – جامع‌ترین و بدون سازش‌ترین مجموعه تلفن‌های هوشمند 5G به آن وفادار می‌مانند. مصرف کنندگان هندی با پشتیبانی از حداکثر 13 باند 5G در نقاط قیمتی.”

Jio True 5G در حال حاضر در شهرهای بزرگ از جمله دهلی، بمبئی، کلکته، بنارس، چنای و بنگالورو در دسترس است. لیست کامل شامل بیش از 60 شهر، ناحیه و منطقه است و شرکت مخابراتی قول داده است که تا دسامبر 2023، 5G را به “هر شهر، تالوکا و تحصیل” در هند تحویل دهد.

جدا از اتصال 5G، مدل های جدید موتورولا 5G دارای ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری سطح بالایی هستند. این شرکت گفت که این ویژگی‌ها برای اطمینان از تحویل روان و امن شبکه 5G گسترده از طریق استفاده از فناوری‌هایی مانند 3 Carrier Aggregation و 44 MIMO در نظر گرفته شده است. پوشش بهبودیافته نیز تضمین می‌شود زیرا تلفن‌ها از الگوریتمی استفاده می‌کنند که به آنها اجازه می‌دهد به خوبی بین باندهای 5G سوئیچ کنند. این برند متعلق به لنوو ادعا می کند که “بزرگترین و بهترین ترکیب طیف 5G را در باندهای 700 مگاهرتز، 3500 مگاهرتز و 26 گیگاهرتز دارد.”

موتورولا به این افتخار می کند که اولین OEM جهان است که گوشی هوشمند 5G را عرضه می کند. با توجه به اینکه گوشی مورد بحث – Moto Z3 – با یک مد 5G طراحی شده برای افزودن اتصال 5G به یک تلفن دیگر 4G، کاملاً دقیق نیست. در حالی که می‌توان ادعا کرد که MotoMod را به اولین تلفن 5G تبدیل می‌کند، اما تا چند روز پس از سامسونگ گلکسی S10 5G منتشر نشد. بنابراین، گلکسی اس 10 اولین گوشی 5G است که در بازار عرضه می شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

سونیل دات، رئیس Reliance Jio، گفت: «قدرت واقعی یک تلفن هوشمند 5G را تنها می‌توان توسط یک شبکه 5G واقعی مانند Jio آزاد کرد، که به عنوان یک شبکه 5G مستقل، پیشرفته‌ترین شبکه در نوع خود ساخته شده است. کاربرانی که از دستگاه‌های موتورولا استفاده می‌کنند، تحت پیشنهاد استقبال از Jio در مناطقی که Jio True 5G به سرعت در حال گسترش است یا در حال گسترش است، می‌توانند به اینترنت 5G واقعاً نامحدود دسترسی داشته باشند.