نایک اولین کفش ورزشی NFT با نام «نیروی ما ۱» را عرضه می‌کند، فروش آن در ماه می به صورت زنده آغاز می‌شود.

طبق گزارش Dune Analytics در آگوست گذشته، مجموعاً 260 میلیون دلار (تقریباً 2074 کرور) توسط برندهای لوکس سطح بالا از جمله نایک، گوچی، دولچه و گابانا با فروش قطعات NFT آنها به دست آمده است.

دریافت کنندگان این پوسترها در تاریخ 8 می به OF1 NFT دسترسی خواهند داشت.

نایک که در دسامبر گذشته استودیوی طراحی مجازی RTFKT را برای سرعت بخشیدن به فشار متاورس و NFT خود خریداری کرد، 185.3 میلیون دلار (تقریباً 1478 کرور) از NFT فروش داشته است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

مجموعه OF1 در دو جعبه دیجیتال، جعبه کلاسیک ریمیکس و جعبه موج جدید عرضه می شود. قیمت هر جعبه 19.82 دلار (تقریباً 1625 روپیه) است و حاوی نسخه دیجیتالی Our Force 1 از نیروی هوایی نمادین 1 است. در جعبه کلاسیک ریمیکس، اعضای Swoosh می توانند آرشیو کلاسیک مورد علاقه AF1 را که از سال 1982 منتشر شده است، انتخاب کنند. تا سال 2006. در جعبه موج جدید، اعضا می‌توانند یک بایگانی کلاسیک مربوط به سال 2007 یا بعد از آن، یا یک AF1 رسا و سفارشی با پیچش آینده‌نگرتر را باز کنند.» در یک پست وبلاگ رسمی از نایک توضیح داده شده است.

نایک، برند چندملیتی پوشاک ورزشی و کفش ورزشی، قرار است وارد فصل بعدی تعهدات Web3 خود شود. این شرکت اولین کفش ورزشی NFT خود را با نام “Our Force 1 (OF1)” در ماه آینده روی پلتفرم Swoosh خود عرضه خواهد کرد. این مجموعه دیجیتالی مبتنی بر بلاک چین از نایک از مجموعه محبوب Air Force 1 این برند الهام گرفته شده است، کفش های فیزیکی از آن به قیمت 8000 دلار (تقریباً 6.5 میلیون روپیه) فروخته شده است.

نایک در میان چندین برند لوکس سطح بالا بوده است که ابتکارات NFT را برای ارتباط با مشتریان جدیدتر راه اندازی کرده است.

نایک که مقر آن در بیورتون، اورگان در ایالات متحده است، به دنبال همکاری با طرح‌های بازاریابی مرتبط با NFT است تا محصولات خود را در اکوسیستم‌های بازی Web3 و metaverse وارد کند. به این ترتیب، این شرکت می تواند محصولات خود را برای مشتریان بالقوه جدیدتر تبلیغ کند.

ادگار آلوارز باراخاس، مسئول شرکت، اجمالی از NFT های OF1 را در توییتر به اشتراک گذاشت.

از روز سه‌شنبه، ۱۸ آوریل، نایک انتشار پوسترهای مجازی کفش‌های کتانی OF1 را برای کاربرانی که در پلتفرم Swoosh ثبت نام کرده‌اند، آغاز خواهد کرد. نایک .Swoosh را در نوامبر 2022 به عنوان یک پلتفرم Web3 راه‌اندازی کرد که خرید، فروش و تجارت NFT‌های مبتنی بر کفش و پوشاک را در اولویت قرار می‌دهد.

نایک اولین مجموعه NFT خود را با نام “Cryptokicks” در ماه آوریل با مجموع 20000 قطعه راه اندازی کرد. NFT های این مجموعه تا 134000 دلار (تقریباً 1 کرور) فروخته شده است.