نتفلیکس در سال 2023 در محتوای تامیل پیشرفت زیادی می کند و حقوق پخش 18 فیلم جدید را به دست می آورد

نتفلیکس امیدوار است بتواند از علاقه جهانی به این فیلم‌ها سرمایه‌گذاری کند و به بینندگان سراسر جهان اجازه دهد فیلم‌هایی را تماشا کنند که ممکن است در خارج از بازارهای کلیدی منطقه‌ای به‌طور گسترده به نمایش در نیایند. لوح سنگ فیلم‌های متنوعی را در ژانرهای مختلف ارائه می‌کند و استعداد خلاقانه از جنوب هند را برجسته می‌کند و با کارهایی که در پشت صحنه پیرامون دوبله و زیرنویس‌هایمان انجام می‌دهیم، خوشحالیم که این فیلم‌ها را برای مخاطبان گسترده‌تری در دسترس قرار دهیم. شرگیل ادامه داد: هند و هر گوشه از جهان.

«مخاطبان ما اشتهای زیادی برای داستان‌های معتبر محلی و جهانی در سراسر هند دارند و ما می‌خواهیم آنچه را که دوست دارند بیشتر به آنها بدهیم. مونیکا شرگیل، معاون محتوا در نتفلیکس، گفت: از فیلم‌هایی مانند Beast، Doctor و Gatta Kushti لذت بردند و گفت‌وگوهایی را در بین مخاطبان ما در سراسر جهان ایجاد کردند و ما مطمئن هستیم که مجموعه جدید فیلم‌های تامیلی ما نیز همین تأثیر را خواهند داشت. برخی از فیلم‌های این فهرست، از جمله گاتا کوستی، قبلاً در سینما اکران شده‌اند و عملکرد نسبتاً خوبی داشتند.

فهرست فیلم‌ها شامل اکران‌های مختلف در طول سال از شرکت‌های سازنده مختلف است، با شش نسخه از Lyca Productions، از جمله ChandraMukhi 2، Naai Sekar Returns، نام آزمایشی AK 62 و سه پروژه بدون عنوان که هنوز در حال تولید هستند. سایرین در فهرست نسخه‌های آتی که به نتفلیکس می‌آیند عبارتند از Aaryan، Gatta Kushti، Iraivan، Irugapatru، ژاپن، Jigar Thanda Double X، Maamannan، Revolver Rita، Thalaikoothal، Thangalaan، Varalaru Mukkiyam، و Dhanush بازیگر نقش Vaathi که در فیلم‌های متعددی ساخته شده است. تامیل و تلوگو.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

نتفلیکس اعلام کرده است که در سال 2023 مجموعه فیلم‌های تامیلی خود را گسترش می‌دهد و غول پخش جهانی حقوق پخش 18 فیلم به زبان تامیل را در اختیار می‌گیرد. طبق بیانیه نتفلیکس، این 18 فیلم پس از اتمام اکران خود در طول سال اکران خواهند شد. با این کار، نتفلیکس تمرکز خود را به خدمت به طرفداران فیلم‌های زبان منطقه‌ای معطوف می‌کند و صنعت فیلم پردرآمد تامیل از این اعلامیه رونق زیادی می‌گیرد. نسخه‌های پرطرفدار آینده، از جمله واتحی بازیگر Dhanush و AK 62 به کارگردانی ویگنش شیوان، بخشی از این فهرست هستند.

همانطور که گفته شد، بسیاری از این فیلم ها به لطف کار دوبله و زیرنویس توسط نتفلیکس به چندین زبان در دسترس خواهند بود. این شامل تلوگو، مالایالام و کانادا در بیشتر موارد می شود، اگرچه برخی از عناوین نیز برای پخش به زبان هندی در دسترس خواهند بود.