نسل سوم مداد اپل ممکن است دارای سنسوری برای کپی کردن بافت، رنگ از روی سطوح باشد: گزارش

طبق گزارش‌ها، این حسگر به Apple Pencil اجازه می‌دهد تا بافت و رنگ سطح یک شی را تشخیص دهد و آن‌ها را روی دستگاه اپل کپی کند، دستگاهی که انتظار می‌رود نسل بعدی Apple Pencil در ارتباط با آن استفاده شود. طبق گزارش، این داده ها همچنین می توانند به صورت بی سیم در یک لپ تاپ برای استفاده با نرم افزار طراحی به اشتراک گذاشته شوند.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که اپل هیچ تاییدیه یا نشانه ای رسمی در مورد تحولات پیرامون نسل بعدی اپل پنسل ارائه نکرده است. همچنین شایان ذکر است که هر حق اختراعی که ثبت می شود همیشه به عنوان یک ویژگی واقعی در دستگاه های آینده شرکت راه نمی یابد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

این گزارش می افزاید: نسل بعدی مداد اپل می تواند در سال آینده راه خود را به عموم مردم باز کند.

درخواست ثبت اختراع نشان می دهد که نسل بعدی Apple Pencil می تواند شامل یک حسگر نور و یک ساطع کننده نور باشد که به صورت پشت سر هم برای تجزیه و تحلیل و تشخیص رنگ و بافت سطحی که قلم به آن اشاره شده است، کار می کند.

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.



منبع

طبق گزارشی که توسط PatentlyApple منتشر شده است، اپل حق ثبت اختراع یک حسگر نوری را که می تواند با شماره درخواست ثبت اختراع US 20220413636 A1 مطابقت داشته باشد، در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده ثبت کرده است، که می تواند در نسخه بعدی قلم اپل Pencil قابل استفاده باشد.

در همین حال، Yanko Design رندرهایی را منتشر کرده است که نشان می دهد نسل بعدی Apple Pencil چگونه می تواند با این سنسور ظاهر شود.

طبق گزارش‌ها، اپل یک درخواست ثبت اختراع برای یک حسگر نوری به ثبت رسانده است که به یک قلم اپل نسل بعدی اجازه می‌دهد تا بافت و رنگ را از سطح یک مورد کپی کند. حسگر نوری ممکن است نسل سوم Apple Pencil را نیز قادر سازد تا داده های شناسایی شده را به صورت بی سیم به یک لپ تاپ منتقل کند تا بتوان از آن با یک برنامه طراحی استفاده کرد. این حق اختراع همچنین شامل جزئیاتی است که چگونه افزودن حسگر می تواند ظاهر اپل پنسل را تغییر دهد.

طبق گزارش PhoneArena، غول مستقر در کوپرتینو، کالیفرنیا، قبلاً حق ثبت اختراعات دیگری را در رابطه با تأیید بیومتریک، تشخیص حرکات مانند ضربه‌های روی صفحه که عملکردهای کپی، چسباندن و لغو/انجام مجدد را تسهیل می‌کند، ثبت کرده است. اپل همچنین یک درخواست ثبت اختراع ارائه کرده است که اعتقاد بر این است که شامل یک بلندگو، یک دستگاه ورودی چرخشی، یک میکروفون، یک دکمه روشن/خاموش، یک دکمه بی‌صدا، یک حسگر بیومتریک، یک دوربین و یک ترک پد حساس به نیرو و/یا لمس است. بر اساس این گزارش، در Apple Pencil.