هدفون iQoo TWS 1 با پشتیبانی صوتی بدون افت عرضه شد: قیمت، مشخصات

هدفون iQoo TWS 1 که در نسخه‌های Track و Legendary ارائه می‌شود، فقط در چین برای فروش در دسترس است. پیش‌سفارش نسخه Track از 4 جولای آغاز شد و در 10 ژوئیه با قیمت لیست شده 399 یوان (تقریباً 4500 روپیه) به فروش خواهد رسید. در زمان عرضه، با قیمت ویژه 369 یوان (تقریباً 4200 روپیه) عرضه خواهد شد و در صورت خرید در کنار iQoo 11S که در کنار هدفون ها نیز معرفی شده است، قیمت واحد 299 یوان (تقریباً) مشخص خواهد شد. 3400 روپیه).

هدفون های جدید iQoo تا 1200 کیلوبیت بر ثانیه از صدای تطبیقی ​​و بدون اتلاف aptX پشتیبانی می کنند. iQoo ادعا می کند که این اولین هدفون بی سیم با کیفیت صدای بدون افت پشتیبانی شده است. هدفون iQoo TWS 1 که توسط صدای فراگیر Qualcomm تأیید شده است، کاهش نویز با باند فوق العاده 49 دسی بل را ارائه می دهد. این پوشیدنی‌های هوشمند نیز توسط آزمایشگاه گوش طلایی تنظیم شده‌اند و ادعا می‌کنند که کمترین تاخیر در پیوند را دارند.

هر هدفون دارای یک باتری 50 میلی آمپر ساعتی است و قاب آن با یک سلول 420 میلی آمپر ساعتی و یک پورت شارژ USB Type-C عرضه می شود. هدفون iQoo TWS 1 با غیرفعال شدن قاب شارژ و ویژگی کاهش نویز می‌تواند عمر باتری تا 42 ساعت را ارائه دهد.


از Nothing Phone 2 گرفته تا Motorola Razr 40 Ultra، انتظار می رود چندین گوشی هوشمند جدید در ماه جولای معرفی شوند. ما درباره همه هیجان‌انگیزترین گوشی‌های هوشمند که در این ماه عرضه می‌شوند و بیشتر در آخرین قسمت Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

هدفون iQoo TWS 1 همچنین اتصال دوگانه، Find My earbuds و پشتیبانی از برنامه Jovi را ارائه می دهد. پوشیدنی ها به طور قابل توجهی سبک وزن هستند و هر جوانه آن حدود 4.98 گرم وزن دارد.

با این حال، با روشن بودن ویژگی کاهش نویز، کل عمر باتری ارائه شده توسط iQoo TWS 1 تا 20 ساعت است. هدفون ها به کنترل لمسی و فرمان های کنترل صوتی مجهز هستند. آنها دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند.

هدفون iQoo TWS 1 روز سه شنبه در چین عرضه شد. این شرکت همچنین در همان روز از iQoo 11S با پردازنده هشت هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC رونمایی کرد. iQoo برای مشتریانی که قصد خرید Earbuds جدید معرفی شده TWS 1 را در کنار گوشی جدید دارند، پیشنهادات ویژه ای را اعلام کرد. گفته می‌شود که هدفون‌ها نسبت به همتایان و مدل‌های قبلی خود کیفیت صدای بالاتری ارائه می‌دهند و به‌علاوه عمر باتری بسیار بیشتری دارند. این گجت‌های پوشیدنی در نسخه محدود نیز عرضه خواهند شد.

قیمت هدفون iQoo TWS 1، در دسترس بودن

در دسترس بودن نسخه Legendary ایربادها، با جوانه های سفید و قاب سفید با رنگ های برند – راه راه های قرمز، مشکی و آبی که در امتداد مرکز بدنه قرار دارند، به 10000 دستگاه محدود شده است. فروش این نوع از 21 جولای آغاز شده و تا پایان موجودی ادامه خواهد داشت. قیمت آن 399 یوان (تقریباً 4500 روپیه) خواهد بود.

مشخصات، ویژگی‌های هدفون iQoo TWS 1

هدفون های iQoo TWS 1 که به تازگی معرفی شده اند با طراحی نیمه در گوش برای راحتی کاربر عرضه می شوند. آنها دارای یک درایور 12.2 میلی متری فوق عریض هستند که گفته می شود محدوده پاسخگویی از 5 هرتز تا 40 کیلوهرتز دارد و یک تجربه صوتی پانوراما سه بعدی را ارائه می دهد. همچنین ادعا می کند که جلوه های بازی با صدای هیولا را با کیفیت بالا ارائه می دهد.