ویدیوی تبلیغاتی Google Pixel 8 Pro لو رفته که طراحی را پیشنهاد می‌کند، توصیه به دریافت دماسنج داخلی

با این حال، پنل پشتی گوشی با تغییرات جزئی آرایه دوربین دیده می شود. واحد دوربین سه گانه پشتی پیکسل 8 پرو در یک ماژول افقی قرصی شکل در نوار دوربین اکنون محبوب دیده می شود، در حالی که سه دوربین در مدل پیکسل 7 پرو در دو واحد مجزا قرار گرفتند – یک واحد بزرگ برای دوربین اصلی و فوق عریض و دیگری برای واحد تله فوتو پریسکوپ. سنسور جدید درست زیر فلاش LED که در کنار قرص دوربین روی نوار قرار گرفته است، دیده می شود.

مدل Pixel 8 Pro که در طراحی مشابه در مقایسه با مدل قبلی خود یعنی Pixel 7 Pro دیده می‌شود، چند تغییر طراحی را نشان می‌دهد که ظاهراً برای ترکیب سنسور جدید ایجاد شده است. پنل نمایشگر گوشی هوشمند آینده، که قبلاً دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی است، با یک شیار سوراخ پانچ آشنا در مرکز قرار دارد تا دوربین سلفی را در خود جای دهد.

شایان ذکر است، این گزارش نشان می‌دهد که این ویژگی تنها با مدل پرو سری پیکسل 8 در دسترس خواهد بود زیرا سنسور دمای داخلی به تنظیمات سخت‌افزاری بیشتری نیاز دارد. داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط دماسنج به‌صورت محلی در گوشی ذخیره می‌شوند و از طریق هسته محاسباتی خصوصی Android کار می‌کنند. این سنسور همچنین می تواند برای اندازه گیری دمای سایر اجسام بی جان نیز استفاده شود.

مدل آینده Pixel 8 Pro همچنین دارای سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی 1/1.12 اینچی سامسونگ ISOCELL GN1 است که ادعا می‌شود تصاویر با کیفیت بهتری در شرایط کم نور ارائه می‌دهد و همچنین در کل عکس‌های بهبود یافته را در مقایسه با دوربین ارائه می‌کند. واحدهای مورد استفاده در گوشی های قبلی

Google Pixel 8 Pro از چیپست داخلی Tensor G3 مبتنی بر Exynos 2300 سامسونگ استفاده می کند. با این حال، این چیپست هنوز توسط شرکت معرفی نشده است. انتظار می رود که این یک ارتقاء قابل توجه برای SoC Tensor G2 مورد استفاده در مدل های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو و ​​جدیدترین پیکسل 7a، تبلت پیکسل و پیکسل فولد باشد.


Google I/O 2023 شاهد بود که غول جستجو به طور مکرر به ما گفت که به هوش مصنوعی اهمیت می دهد، در کنار عرضه اولین تلفن تاشو و تبلت با برند پیکسل. امسال، این شرکت قصد دارد اپلیکیشن ها، خدمات و سیستم عامل اندروید خود را با فناوری هوش مصنوعی سوپرشارژ کند. ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

طبق گزارش 91Mobiles، با همکاری کوبا وویچیچوسکی (@Za_Raczke)، گوگل پیکسل 8 پرو انتظار می‌رود که دارای سنسور دماسنج مادون قرمز داخلی باشد. این ویدیو که اکنون به دلیل مشکلات کپی رایت از یوتیوب حذف شده است، ظاهراً ویژگی جدید را با جزئیات نشان می دهد. این گزارش تصاویری از فیلم لو رفته را اضافه کرد.

طبق گزارش ها، سنسور حدود 5 ثانیه طول می کشد تا دما را بخواند و پس از انجام این کار، گوشی پیکسل 8 پرو به لرزش در می آید و به کاربر اطلاع می دهد که اندازه گیری کامل شده است. سپس کاربر می تواند دمای گوشی را مشاهده کند.

انتظار می رود سنسور دمای مادون قرمز سفید رنگ به عنوان یک دماسنج بدون تماس عمل کند. در این گزارش آمده است که کاربر باید روی دکمه شروع روی اپلیکیشن/ویژگی دماسنج ضربه بزند و حسگر دما را تا حد امکان به آرامی به پیشانی خود نزدیک کند. کاربر باید اطمینان حاصل کند که پوست روی پیشانی توسط هیچ عنصر سومی مسدود نمی شود، به عنوان مثال، مو یا لوازم آرایش، اما همچنین مراقب باشد که سنسور با پوست تماس نداشته باشد.

گوگل پیکسل 8 پرو قرار است اواخر امسال در کنار پیکسل 8 گوگل عرضه شود. انتظار می رود سری پیکسل 8 جانشین سری پیکسل 7 شود که سال گذشته منتشر شد. گوگل به تازگی رویداد I/O 2023 را برگزار کرده است که در آن گوگل پیکسل 7a و گوگل پیکسل فولد را معرفی کرده است. با این حال، شناخته شده است که این شرکت گوشی های پرچمدار سری پیکسل خود را در اکتبر هر سال عرضه می کند. بنابراین انتظار می‌رود که سری پیکسل 8 با مدل پایه و حرفه‌ای در همان زمان امسال عرضه شود. اکنون، یک ویدیوی جدید درز نشان می دهد که پیکسل 8 پرو رده بالاتر می تواند دارای سنسور دما جدید باشد.