ویژگی دایره توییتر برای اشتراک‌گذاری محتوا با گروه‌های کوچک‌تر منتشر شد: همه جزئیات

توییتر قبلاً به کاربران این امکان را می داد که محدودیت هایی را برای پاسخ دادن به توییت های آنها ایجاد کنند و ویژگی جدید Circle به روشی مشابه کار می کند – فقط اعضای حلقه توییتر کاربر می توانند این توییت ها را ببینند و با آنها تعامل داشته باشند. اینستاگرام متا دارای ویژگی مشابهی در قالب Close Friends است که به کاربران امکان می دهد برخی از دنبال کنندگان خود را به لیست انتخابی تر اضافه کنند و استوری های خصوصی را با آنها به اشتراک بگذارند.

توییتر روز سه‌شنبه اعلام کرد که ویژگی دایره توییتر خود را برای همه کاربران این پلتفرم عرضه می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد توییت‌های خاصی را با کاربران منتخب به اشتراک بگذارند. این ویژگی برای اولین بار توسط این شرکت در ماه مه اعلام شد و به کاربران اجازه می دهد تا توییت هایی را با حداکثر 150 کاربر در یک حلقه به اشتراک بگذارند که برای سایر کاربران قابل دسترسی نیست. رقیب اینستاگرام نیز با ویژگی Close Friends خود عملکردی مشابه ارائه می دهد که به کاربران اجازه می دهد استوری ها را به کاربران خاصی نشان دهند.

به گفته توییتر، این ویژگی به گونه‌ای طراحی شده است که انعطاف‌پذیری بیشتری را برای انتخاب افرادی که می‌توانند توییت‌های منتخب را ببینند، ارائه دهد، در حالی که به کاربران اجازه می‌دهد احساس راحتی بیشتری در توییت کنند. همچنین امیدوار است که نیاز به حساب های جایگزین یا ثانویه را از بین ببرد، در حالی که به کاربران اجازه می دهد تا افکار شخصی خود را برای دوستان خود توییت کنند. به گفته این شرکت، کاربران همچنین می توانند از جابجایی بین تنظیمات حساب محافظت شده و عمومی جلوگیری کنند.

ما می خواهیم به مردم کمک کنیم تا یخ را بشکنند، احساس راحتی بیشتری در توییت کنند و راهی برای برقراری ارتباط خصوصی تر با افرادی که انتخاب می کنند داشته باشیم. ما حلقه توییتر را با در نظر گرفتن این موضوع ایجاد کردیم و پس از آزمایش و بازخورد، حلقه توییتر را برای همه منتشر می کنیم. جی سالیوان، مدیر کل، مصرف‌کننده و محصول درآمد توییتر، در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما به ساخت یک توییتر سالم‌تر و لذت‌بخش‌تر ادامه می‌دهیم تا هرکس بتواند با شرایط خود به مکالمه عمومی بپیوندد.






منبع

سرویس میکروبلاگینگ آشکار کرد که آخرین ویژگی آن که امروز برای همه کاربران عرضه می شود، به کاربران اجازه می دهد تا 150 کاربر را انتخاب کنند که به حلقه آن کاربر اضافه می شود. وقتی یک کاربر توییتی را پست می‌کند، گزینه‌ای برای اشتراک‌گذاری آن با همه دنبال‌کنندگان خود، به عنوان یک توییت معمولی، یا اشتراک‌گذاری آن با حلقه توییتر خود خواهد داشت. گجت 360 توانست تأیید کند که این ویژگی در iOS، Android و وب سایت توییتر کار می کند.