پیش رزرو سری Realme Narzo 60 در هند از 6 ژوئیه آغاز می شود. حافظه رم، اطلاعات ذخیره سازی به اشتراک گذاشته شده است


سری Realme Narzo 60 قرار است در تاریخ 6 ژوئیه در هند عرضه شود. این مجموعه شامل Realme Narzo 60 5G معمولی و Narzo 60 Pro 5G خواهد بود. برند چینی گوشی های هوشمند اکنون جزئیات پیش از رزرو مدل های آینده را فاش کرده است. ریلمی از هفته آینده برای مشتریانی که گوشی ها را از طریق وب سایت شرکت و آمازون پیش خرید می کنند، تخفیف هایی ارائه می دهد. هر دو مدل با حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه می شوند. سری جدید به عنوان جانشین سری Realme Narzo 50 عرضه می شود که سال گذشته عرضه شد.

Realme از 6 ژوئیه ساعت 13:00 IST شروع به پذیرش پیش رزرو برای سری Realme Narzo 60 در رنگ های مشکی کیهانی و نارنجی مریخی از طریق وب سایت رسمی خود در هند و آمازون خواهد کرد. مشتریانی که Realme Narzo 60 Pro را پیش خرید کنند، روپیه دریافت خواهند کرد. 1500 تخفیف در حالی که مشتریانی که وانیلی Realme Narzo 60 5G را از قبل رزرو کنند، روپیه دریافت خواهند کرد. 1000 تخفیف هر دو مدل شش ماه گارانتی تمدید شده نیز ارائه می دهند.

Realme Narzo 60 5G و Narzo 60 Pro 5G با 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی در دسترس هستند. گفته می‌شود رم داخلی با استفاده از حافظه داخلی غیرقابل استفاده، تا 12 گیگابایت را افزایش می‌دهد. گفته می شود که این گوشی ها به عنوان اولین گوشی هوشمند رم 24 گیگابایتی و حافظه داخلی 1 ترابایت هند معرفی می شوند. با این حال، پشتیبانی از حافظه 1 ترابایتی ممکن است از طریق کارت microSD ارائه شود.

علاوه بر این، مدل‌های سری Narzo آینده با نمایشگرهای منحنی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و مدولاسیون عرض پالس 2160 هرتز (PWM) از چشم محافظت می‌کنند. علاوه بر این، آنها یک چانه باریک 2.3 میلی متری خواهند داشت.

Realme Narzo 60 5G و Realme Narzo 60 Pro 5G در تاریخ 6 جولای ساعت 12:00 IST در هند عرضه خواهند شد. وب‌سایت Realme’s India و آمازون دارای ریز سایت‌های یکسانی هستند که مشخصات سری‌های آینده را بررسی می‌کنند. انتظار می رود که آنها با قیمت اولیه روپیه عرضه شوند. 17999. احتمالاً این گوشی‌ها کاملاً شبیه به Realme 11 5G خواهند بود.


موتورولا اج 40 اخیراً به عنوان جانشین اج 30 که سال گذشته عرضه شد، در کشور معرفی شد. آیا باید این گوشی را به جای Nothing Phone 1 بخرید یا Realme Pro؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع