کد منبع توییتر تا حدی به صورت آنلاین از طریق GitHub، نشان می دهد پرونده دادگاه به بیرون درز کرد


یک پرونده قانونی نشان داد که برخی از بخش‌های کد منبع توییتر فاش شده است و پلتفرم رسانه اجتماعی متعلق به میلیاردر ایلان ماسک به دنبال اطلاعاتی در مورد شخص مسئول است.

بر اساس این پرونده، «گزیده‌های مختلفی» از کد منبع توییتر، که برای اجرای آنلاین این شرکت استفاده می‌شود، توسط کاربری به نام «FreeSpeechEnthusiast» در Github، یک پلتفرم متعلق به مایکروسافت برای اشتراک‌گذاری کد برای توسعه نرم‌افزار، پست شده است.

Github گفت که این کد را روز جمعه به درخواست توییتر حذف کرده است.

توئیتر از دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه شمالی کالیفرنیا خواسته است تا به Github دستور دهد تا «همه اطلاعات شناسایی» مرتبط با نام کاربری «FreeSpeechEnthusiast» را تولید کند، پرونده 24 مارس نشان داد.

Github بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر در مورد اینکه آیا چنین اطلاعاتی را ارائه کرده است، پاسخ نداد. همچنین درباره مدت زمانی که کد منبع توییتر در دسترس عموم بوده است، اظهار نظری نکرده است.

توییتر همچنین بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

این خبر ابتدا توسط نیویورک تایمز منتشر شد.

© تامسون رویترز 2023


ریلمی ممکن است بخواهد Mini Capsule ویژگی تعیین کننده Realme C55 نباشد، اما آیا در نهایت یکی از مشخصات سخت افزاری گوشی خواهد بود که در مورد آن صحبت می شود؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

مشخصات کلیدی سری 7 گوشی ROG ایسوس پیش از 13 آوریل، تاریخ عرضه: تمام جزئیات فاش شد





منبع