کاربران می توانند با اشتراک در YouTube Premium برای همیشه از دیدن تبلیغات اجتناب کنند. در هند، طرح سالانه YouTube Premium 000 روپیه هزینه دارد. 1,290، در حالی که هزینه طرح خانواده YouTube Premium، روپیه است. 189 در ماه. این شرکت همچنین یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه را برای مشترکین جدید ارائه می دهد.
YouTube آزمایشی را با نمایش تعداد زیادی تبلیغات غیرقابل رد شدن به پایان رساند
به گفته کاربر گزارش ها در Reddit و Twitter، YouTube تا 10 تبلیغ غیرقابل رد شدن را قبل از شروع ویدیوی انتخابی پخش می کرد. این شرکت اخیرا در توییتر پاسخ داد به سوال یک کاربر در مورد افزایش ناگهانی تبلیغات غیرقابل ردش که می گوید آنها “تبلیغات ضربه گیر” هستند که فقط تا 6 ثانیه طول می کشد.
طبق گزارش 9to5Google، سخنگوی یوتیوب تأیید کرده است که آزمایش آن با تبلیغات اکنون “به نتیجه رسیده است”.
این گزارش به نقل از سخنگوی یوتیوب میگوید: “در یوتیوب، ما بر کمک به برندها در ارتباط با مخاطبان در سراسر جهان تمرکز کردهایم و همیشه در حال آزمایش راههای جدیدی برای نمایش تبلیغات هستیم که تجربه بیننده را افزایش میدهد. آزمایشی کوچک در سطح جهانی انجام دادیم که هنگامی که بینندگان ویدیوهای طولانیتری را در تلویزیونهای متصل تماشا میکردند، چندین آگهی را در یک پادگان تبلیغاتی ارائه میداد. هدف این است که با کاهش وقفههای تبلیغاتی، تجربه بهتری برای بینندگان ایجاد کنیم. ما این آزمایش کوچک را به پایان رساندیم.”
برای آخرین اخبار و بررسیهای فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.
ویدیوهای گیم پلی GTA 6 به صورت آنلاین لو رفت. به شخصیت اصلی زن «لوسیا»: گزارش نشان داده شده است
یوتیوب اخیراً تعداد و دفعات تبلیغات غیرقابل رد شدن را برای کاربران هنگام تماشای ویدیو افزایش داده است. طبق گزارشات کاربران در توییتر و همچنین ردیت، تعداد فزاینده ای از بینندگان می گویند که تا 10 آگهی غیرقابل پرش را در یوتیوب پشت سر هم دیده اند. اکنون، پس از شکایت کاربران در سراسر جهان، شرکت متعلق به گوگل تایید کرده است که این آزمایش را با تبلیغات به پایان می رساند. شرکت پخش ویدیو تبلیغاتی را برای حفظ پلتفرم و حمایت مالی از سازندگان نشان می دهد.