آیفون 15 پرو به نازک ترین حاشیه در گوشی های هوشمند مجهز شده است. تصاویر محافظ صفحه لو رفت: گزارش

گمان می رود اپل نسل بعدی آیفون خود را در ماه سپتامبر امسال معرفی کند. چندی است که شایعات و افشاگری های متعددی در مورد گوشی های سری آیفون 15 در اینترنت منتشر شده است. این شایعات به ما نگاهی اجمالی به مشخصات مورد انتظار آن داده است، اما شرکت مستقر در کوپرتینو، کالیفرنیا هنوز جزئیاتی را در مورد دستگاه های آینده خود به اشتراک نمی گذارد. در جدیدترین توسعه، مشخصات صفحه نمایش نسخه آیفون 15 پرو مکس فاش شده است که حکایت از حاشیه های نازک تر از آیفون 14 پرو مکس سال گذشته دارد. تصویر محافظ صفحه نمایش گوشی نیز به بیرون درز کرده است.

در همین حال، گزارش اخیر حاکی از آن است که اپل طراحی سنتی دو دکمه را برای کنترل صدا حفظ خواهد کرد. مدل‌های iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max به جای دکمه لمسی حالت جامد، دارای دکمه‌های سنتی تنظیم صدا هستند. در این گزارش توضیح داده شده است که اپل باید سه موتور لمسی جدید را در سخت افزار آیفون نصب کند تا دکمه های جدید را در خود جای دهد که ممکن است تولید را به تاخیر بیندازد. از این رو، این شرکت دکمه سنتی تنظیم صدا را در مدل‌های آینده آیفون 15 پرو حفظ خواهد کرد.

منبع اطلاعات محبوب Ice Universe است به اشتراک گذاشته شده است تصویر یک محافظ ظاهری برای آیفون 15 پرو مکس آینده در توییتر. او همچنین تصویری از نحوه ظاهر شدن جلوی گوشی به اشتراک گذاشته است. تصاویر فاش شده حاکی از آن است که آیفون 15 پرو مکس رده بالا ممکن است نازک‌ترین حاشیه‌های آیفون را داشته باشد. آیفون 14 پرو مکس امسال نیز از حاشیه‌های باریکی بهره می‌برد تا تجربه تماشای ممتازی را ارائه دهد، با این حال، طبق گزارش‌ها، آیفون 15 پرو مکس آینده با حاشیه‌های نازک‌تری نسبت به نسل قبلی خود عرضه خواهد شد. آیفون 14 پرو مکس دارای قاب 2.17 میلی متری است.

این همه ماجرا نیست، 91Mobiles همچنین گزارش داده است که نسخه رده بالای آیفون آینده حتی می تواند از اندازه قاب 1.81 میلی متری شیائومی 13 نیز عبور کند. علاوه بر این، گفته می‌شود که حاشیه‌های آیفون 15 پرو مکس خمیده‌تر از قاب‌های صاف‌تر آیفون 14 پرو مکس هستند.

پیش از این، گزارش شده بود که اپل امسال درگاه لایتنینگ سنتی را کنار گذاشته و درگاه USB Type-C را برای آیفون‌های شایعه شده آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس در سال جاری به منظور مطابقت با اتحادیه اروپا خواهد آورد. قانون


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع