مشخصات تبلت گوگل پیکسل، قیمت و طراحی لو رفت از طریق فهرست آمازون ژاپن قبل از Google I/O 2023: جزئیات

WinFuture قبل از حذف لیست آمازون ژاپن، جزئیات بیشتری در مورد تبلت پیکسل فاش کرد. تبلت گوگل پیکسل دارای صفحه نمایش LCD 10.95 اینچی با وضوح 2560×1600 پیکسل و حداکثر روشنایی 500 نیت است.

این لیست نشان داد که این تبلت دارای یک SoC Tensor G2 در زیر کاپوت خواهد بود که همچنین Google Pixel 7 و Pixel 7 Pro (Review) را تامین می کند. گفته می شود که این دستگاه در گزینه های ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی UFS 3.1 به همراه 8 گیگابایت رم LPDDR5 به صورت استاندارد در دسترس خواهد بود.

لیست آمازون ژاپن که اولین بار توسط کاربر Reddit @betterpasta مشاهده شد، چندین تصویر از تبلت پیکسل و قیمت ادعایی آن را نشان می دهد. تبلت پیکسل به طور خلاصه با قیمت 79800 ین (تقریباً 48400 روپیه) برای گزینه ذخیره سازی 8 گیگابایت + 128 گیگابایت ذکر شد. همچنین تایید کرد که تبلت گوگل پیکسل در رنگ های Hazel و Porcelain در دسترس خواهد بود.

دوربین های جلو و عقب دارای سنسور 8 مگاپیکسلی خواهند بود. تبلت پیکسل همچنین دارای چهار بلندگو، پشتیبانی از Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.2 و باند فوق العاده خواهد بود. این یک درگاه USB 3.2 Gen 1 Type-C و پین های pogo در پشت برای اتصال به یک داک خواهد داشت.

تبلت پیکسل همچنین دارای یک باتری 27 وات ساعتی است که طبق لیست آمازون ژاپن ادعا می کند که تا 12 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد.


OnePlus به تازگی اولین تبلت خود را در هند به نام OnePlus Pad عرضه کرده است که تنها در رنگ سبز Halo به فروش می رسد. OnePlus با این تبلت وارد قلمرو جدیدی شده است که تحت سلطه iPad اپل است. ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

مشخصات تبلت گوگل پیکسل به طور آنلاین به بیرون درز کرده است. پس از گذشت نزدیک به یک سال از تیزر خود، گوگل قرار است تبلت جدید پیکسل را در ایالات متحده و برخی بازارهای دیگر عرضه کند و این دستگاه می تواند در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود در روز چهارشنبه رونمایی شود. این شرکت قرار است در 10 می میزبان Google I/O 2023 باشد، جایی که تایید کرده است که گوشی هوشمند Pixel 7a را عرضه خواهد کرد. در این رویداد، می‌توان انتظار داشت که این شرکت مشخصات، ویژگی‌ها و جزئیات در دسترس بودن تبلت پیکسل را اعلام کند. با این حال، به نظر می رسد یک خرده فروش عجله داشت تا مشخصات تبلت پیکسل را قبل از مراسم رسمی معرفی کند.