اسرائیل کتاب قوانین رمزنگاری پیشنهادی را برای نظرات عمومی باز می کند، آنچه ما می دانیم در اینجا آمده است

کوین تلگراف در گزارشی اعلام کرد که حفاظت از سرمایه گذاران بخش کریپتو و الزامات عملیاتی برای بازیگران صنعت که به دنبال همکاری با سرمایه گذاران کریپتو اسرائیلی هستند، از نکات مهم تمرکز دولت این کشور غرب آسیا است.

دولت اسرائیل به دنبال اعمال تحریم‌هایی بر افراد و همچنین شرکت‌های رمزنگاری است که از قوانین پیروی نمی‌کنند، پس از اجرایی شدن آنها.

در هفته اول سال 2023 چندین کشور در تدوین قوانینی برای نظارت بر بخش کریپتو گام برداشتند. پس از بریتانیا، ایتالیا و مراکش، اسرائیل یک گام به نهایی کردن چارچوب نظارتی برای ارزهای دیجیتال و دیگر انواع دارایی‌های دیجیتال مجازی نزدیک‌تر شده است. مقامات آنجا پیش نویس قوانین رمزنگاری را برای نظرات عمومی باز کرده اند، قبل از اینکه آنها را به طور رسمی در روزهای آینده مهر و موم کنند. 21 بهمن ماه به عنوان آخرین مهلت ارسال واکنش مردم به قوانین تدوین شده تعیین شده است.

اسرائیل نیز مانند سایر کشورهایی که بر روی مقررات مربوط به کریپتو کار می‌کنند، در تلاش است تا راه‌هایی برای نظارت بر مسیر تراکنش‌های رمزنگاری ابداع کند که عمدتاً با عنصر ناشناس ماندن غیرقابل ردیابی باقی می‌ماند.

قوانین پیشنهادی همچنین خواستار اصلاحی در اصطلاح «اوراق بهادار» شده است تا دارایی‌های دیجیتال مجازی (VDA) را تحت این دسته قرار دهد.

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.



منبع

این پیشنهاد شامل اعطای اختیار به بانک اسرائیل برای نظارت بر تراکنش‌های دارایی‌های دیجیتال پایدار بود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

در نوامبر سال گذشته، شیرا گرینبرگ، اقتصاددان ارشد اسرائیل گزارش مفصلی را ارائه کرد که در آن قوانین بالقوه ای را پیشنهاد می کرد که ممکن است صنعت کریپتو را در این کشور غرب آسیا تنظیم کند به وزارت دارایی آن.

در حال حاضر، از تمامی صادرکنندگان دارایی های دیجیتال خواسته شده است تا قبل از ثبت نام دارایی های خود، سند دقیقی در مورد دارایی های خود ارائه دهند.

این قوانین توسط سازمان اوراق بهادار اسرائیل (ISA) پس از سرعت گرفتن فعالیت‌های مربوط به دارایی‌های کریپتو در این کشور با تخمین 200000 دارنده و معامله‌گر که در صنعت بی‌ثبات از اسرائیل آزمایش می‌کنند، فهرست‌بندی شده است.