تشخیص پاییز Google Pixel Watch توسط کاربران مشاهده شد، برای برخی در دسترس قرار گرفت: گزارش

بر اساس گزارش 9to5Google، تشخیص سقوط در Pixel Watch برای برخی از کاربران با به‌روزرسانی ماه دسامبر که دارای نسخه میان‌افزار RWD9.220429.070 است، ظاهر شده است. این گزارش می گوید که این ویژگی را می توان در تب تنظیمات ساعت در بخش ایمنی و اضطراری مشاهده کرد. علاوه بر این، ممکن است تنظیماتی در برنامه Pixel Watch نیز برای آن وجود داشته باشد.

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.



منبع

قابل ذکر است، برای اینکه این ویژگی روی ساعت پیکسل شما کار کند، ساعت باید یک اتصال Wi-Fi فعال داشته باشد و برای تماس با خدمات اضطراری به بلوتوث متصل باشد. با این حال، اگر تلفن شما در نزدیکی شما نیست، برای تماس با خدمات اضطراری، پوشیدنی باید یک اتصال LTE فعال داشته باشد.

گزارش شده است که تشخیص پاییز مورد انتظار گوگل برای Pixel Watch توسط برخی از کاربران مشاهده شده است. اگرچه غول فناوری هنوز به طور رسمی عرضه این ویژگی را اعلام نکرده است، اما در ابتدا گفته می شد که ویژگی تشخیص سقوط را در زمستان به Pixel Watch خواهد آورد. اکنون، به نظر می‌رسد که این ویژگی می‌تواند به زودی در ساعت پیکسل عرضه شود. هنگامی که راه اندازی شد، با برقراری تماس های اضطراری با مخاطب اصلی کاربران هنگام تشخیص سقوط سخت، به عنوان ویژگی SOS اضطراری کار خواهد کرد.

Google Pixel Watch اولین به‌روزرسانی خارج از هوا (OTA) روی دستگاه خود را در دسامبر 2022 دریافت کرد. به‌روزرسانی OTA با شماره 1.0.5.491529637 اصلاحات و پیشرفت‌های عمده‌ای را برای Google Pixel Watch به ارمغان آورد که شامل رفع تماس‌ها، تنظیمات، واچ فیس می‌شود. و ویژگی های Fitbit Exercise. همچنین یک دکمه جابجایی صرفه جویی در باتری را به منوی تنظیمات ساعت پیکسل با سیستم عامل Wear OS 3.5 اضافه کرده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

گوگل در حال حاضر عرضه رسمی این ویژگی در ساعت پیکسل را اعلام نکرده است. اما زمانی که این ویژگی راه اندازی شد، به کاربران این امکان را می دهد که هنگام تشخیص سقوط سخت، با مخاطبین اصلی خود تماس اضطراری برقرار کنند. طبق صفحه پشتیبانی گوگل، با تشخیص سقوط سخت، ساعت گوگل پیکسل به کاربران هشدار می دهد و از آنها می پرسد که آیا می خواهند با خدمات اضطراری تماس بگیرند یا خیر.