اپل در حال کار بر روی AirPods Pro با نظارت بر سلامت شنوایی، سنجش دمای بدن: مارک گورمن

مارک گورمن از بلومبرگ در خبرنامه هفتگی Power On خود بیان می‌کند که اپل در حال کار بر روی افزودن ویژگی‌های بهداشتی «مهم» به AirPods است که شامل آزمایشی برای بررسی میزان شنیدن صداها توسط کاربر است. اپلیکیشن‌های شخص ثالث در حال حاضر به کاربران اجازه می‌دهند با استفاده از AirPods Pro یک ادیوگرام تولید کنند، که نشان می‌دهد ویژگی آینده نظارت بر سلامت گوش اپل می‌تواند برنامه‌هایی مانند Mimi را پس از معرفی منسوخ کند. گورمن همچنین بیان می کند که اپل قصد دارد ایرپادها را به عنوان سمعک معرفی کند، تقریباً یک سال پس از اینکه سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) فروش سمعک بدون نسخه را مجاز دانست.

اوایل سال جاری، مینگ-چی کو، تحلیلگر TF Securities پیش بینی کرد که اپل نسخه ای از AirPods Pro (نسل دوم) را با درگاه USB Type-C در سه ماهه سوم 2023 عرضه خواهد کرد. اپل قبلاً چندین دستگاه را به این درگاه مدرن مجهز کرده است، از جمله موارد اخیر. مدل های آی پد و کنترل از راه دور سیری برای تلویزیون اپل. شایان ذکر است که نسل اول AirPods Pro که با کیس شارژ سازگار با MagSafe به روز شده بود، مشتریان را ملزم به خرید یک جفت هدفون جدید به همراه جعبه شارژ می کرد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

اپل سال گذشته اپل واچ سری 8 و اپل واچ اولترا را با پشتیبانی از سنجش دما معرفی کرد. به گفته Gurman، در حالی که این ساعت‌های هوشمند فقط برای ردیابی باروری استفاده می‌شوند، این شرکت در تلاش است تا حسگرهایی را به AirPods اضافه کند تا توانایی نظارت بر دمای بدن کاربر را از طریق کانال گوش اضافه کند. او می‌گوید این می‌تواند برای هشدار دادن به کاربران از قبل مبنی بر اینکه ممکن است بیمار شوند، استفاده شود و افزود که این ویژگی‌های سلامتی «چند ماه یا حتی سال‌ها دیگر» فاصله دارند.

ایرپادها – هدفون‌های استریو بی‌سیم اپل – ظاهراً از ویژگی‌های مرتبط با سلامتی پشتیبانی می‌کنند که به کاربران امکان می‌دهد شنوایی خود را کنترل کنند و دمای بدن خود را پیگیری کنند، در حالی که این شرکت قصد دارد AirPods Pro را به عنوان یک سمعک قرار دهد. هدفون‌های بی‌سیم محبوب در حال حاضر به کاربران اجازه می‌دهند با استفاده از برنامه‌های شخص ثالث، شنوایی‌گرام بگیرند، در حالی که اپل واچ سری 8 و واچ اولترا با مانیتورینگ دمای ابتدایی هستند. با این حال، انتظار نمی رود که شرکت کوپرتینویی مدل های جدید AirPods و AirPods Pro را در آینده نزدیک عرضه کند.

گفته می شود که اپل مانند سری گوشی های هوشمند آیفون 15 در حال کار بر روی ارتقای AirPods و AirPods Pro به درگاه USB Type-C است. گورمن پیشنهاد می‌کند که اپل می‌تواند هزینه AirPods (نسل دوم) را که در سال 2019 عرضه شد از 129 دلار (تقریبا 10600 روپیه) به 99 دلار (تقریباً 8100 روپیه) کاهش دهد تا بهتر با پیشنهادات ارزان‌تر رقبا رقابت کند.