برنامه دوستیابی Aisle’s Jalebi با تأیید سلفی، درخواست های صوتی در هند راه اندازی شد: همه آنچه که باید بدانید

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.



منبع «ایسل هرگز واقعاً وارد گروه سنی 18 تا 24 سال نشده است – نسلی که بسیار بازتر و آگاه‌تر از آنچه در سراسر جهان اتفاق می‌افتد، آگاه است. زمان آن رسیده بود که برای مخاطبان رو به رشد خود متفاوت فکر کنیم – و تجربه ای ایجاد کنیم که با اهداف دوستیابی این بخش مطابقت داشته باشد. جلبی برداشتی جدید از روابط و دوستیابی برای نسل جوان است. هدف این است که برای اعضا فضایی قابل اعتماد برای ارتباط و شنیدن صدایشان فراهم شود.» Able Joseph، بنیانگذار و مدیر عامل Aisle، در بیانیه ای آماده شده گفت.

به گفته این شرکت، هدف این است که محیطی امن برای مخاطبان مجرد، پیشرو و در درجه اول Gen Z با جلبی فراهم کند. شعار این برنامه “به طور جدی خوب دوستیابی” جوهره شعار اصلی “Asle” را حفظ می کند “هیچ چیز عادی در مورد این برنامه دوستیابی” وجود دارد و هدف آن این است که “پادزهری برای قوس کم عمق و غالباً بی‌اهمیت قرار ملاقات گاه به گاه بازی مانند باشد.”

برنامه دوستیابی همچنین یک بسته اشتراک Jalebi Super را با ویژگی های انحصاری ارائه می دهد که جزئیات آن فوراً در دسترس نیست. Jalebi Super یک بسته 1 ماهه با قیمت 10.49 دلار (تقریباً 860 روپیه)، یک بسته 3 ماهه با قیمت 20.49 دلار (تقریباً 1700 روپیه) و یک بسته 6 ماهه به قیمت 30.99 دلار (تقریباً 2500 روپیه) ارائه می دهد.

در سال 2022، InfoEdge مستقر در Noida برای 76 درصد از سهام Aisle، 91 کرور روپیه پرداخت کرد. InfoEdge، یک شرکت فناوری عمومی، اعلام کرد که این خرید با هدف تقویت پیشنهاد خود در بخش همسریابی با برنامه‌هایی مانند Aisle و Jeevansathi است.

Aisle از راه اندازی Jalebi، یک برنامه دوستیابی جدید با هدف کاربران جوانتر خبر داد. به گفته این شرکت، این برنامه شامل تصاویری مدرن و پر جنب و جوش است و به کاربران اجازه می دهد تا علایق مختلف خود را به اشتراک بگذارند و در عین حال از طریق پیام های متنی و صوتی اطلاعات بیشتری کسب کنند. همچنین دارای ویژگی هایی مانند پروفایل های تایید شده توسط سلفی برای افزایش اعتماد و طراحی نمایه موزاییک برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد یک عضو در یک نگاه است.

برنامه دوستیابی Jalebi برای دانلود در گوگل پلی و اپ استور اپل در دسترس است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.