سگ رباتیک با ویژگی‌های شخصیتی، کالسکه‌های هوشمند، بالش‌های آرام‌بخش و موارد دیگر در نمایشگاه CES 2023 رونمایی شد.

کیت شروع فلوئنت پت با هگزایل، یک بلندگو و شش دکمه به قیمت 159.95 دلار (تقریباً 13200 روپیه) ارائه می شود. برنامه نیازی به اشتراک ندارد.

Dog-E که توسط سازنده اسباب بازی WowWee رونمایی شد، دارای بیش از یک میلیون ترکیب ممکن از نور، صدا و ویژگی های شخصیتی است.

این بر اساس تحقیقات انجام شده در دانشگاه توکیو توسعه یافته است.

آن هانگر که پس از به دنیا آمدن دخترشان شرکت را با همسرش کوین هوانگ تأسیس کرد، می‌گوید: «من به بازار کالسکه‌ها نگاه کردم و واقعاً متعجب شدم که چیزی پیدا نکردیم که دارای نوعی سطح اتوماسیون یا موتوری باشد. در سال 2020

هنگامی که کودک در کالسکه است، باید دستان خود را روی آن نگه دارید، اما باتری به حرکت آن کمک می کند و فشار دادن به سربالایی را آسان تر می کند. اگر از کسی که آن را فشار می دهد خیلی دور شود، به طور خودکار متوقف می شود. همچنین می تواند نوزاد را به عقب و جلو تکان دهد.

در CES، این شرکت FluentPet Connect را معرفی کرد، اپلیکیشن جدیدی که وقتی سگشان دکمه‌ای را فشار می‌دهد به صاحبان آن اطلاع می‌دهد و داده‌هایی را درباره نحوه استفاده از دکمه‌ها جمع‌آوری می‌کند.

دکمه ها در یک تشک پلاستیکی شش ضلعی به نام hextil عرضه می شوند. Hextiles را می توان به یکدیگر متصل کرد تا مجموعه بزرگتری از دکمه ها را تشکیل دهند.

شرکت‌های فناوری جدیدترین محصولات خود را این هفته در نمایشگاه CES که قبلاً به عنوان نمایشگاه الکترونیک مصرفی شناخته می‌شد، به نمایش می‌گذارند.

او گفت: «من فکر می‌کنم برای هر کسی که هنوز آمادگی داشتن یک سگ را ندارد، این یک آزمایش عالی برای مراقبت از آن، یادگیری غذا دادن به آن، پرورش آن و انجام آزمایشی برای یک خانواده است.

این اسباب‌بازی متصل به برنامه دارای حسگرهای صوتی برای شنیدن صداها، حسگرهای لمسی در کناره‌ها و بدنه‌اش و یک دم است که می‌توانید برای نمایش نمادها و پیام‌های روشن در هنگام تکان دادن برنامه‌ریزی کنید.

نسخه اولیه WalkingPad در TikTok منتشر شد زیرا تأثیرگذاران آن را به ویدیوهای مربوط به کارهای روزمره خود در خانه اضافه کردند.

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.



منبع

Dog-E به عنوان یک بوم خالی شروع می شود و با تنظیم آن شخصیت خود را توسعه می دهد.

جسیکا کالیچمن از WowWee می‌گوید این یک گزینه خوب برای کسانی است که نمی‌توانند متعهد به داشتن یک توله سگ واقعی باشند یا شاید برای کسانی که آلرژی دارند.

WalkingPad به سرعت 12 کیلومتر در ساعت می‌رسد. همچنین دارای یک نگهدارنده تلفن یا تبلت قابل جدا شدن است و تمرینات شما را در یک برنامه رایگان ردیابی می‌کند. سازندگان آن تصور می کنند که به کارگران راه دور کمک می کند تا در خانه تناسب اندام بمانند.

بالش Fufuly مهندسی Yukai
اعتبار عکس: مهندسی یوکای

مهندسی fufuly yukai مهندسی Yukai

بالش نرم و کرکی به آرامی منبسط و منقبض می شود و در حالی که آن را روی شکم خود نگه می دارید لرزش دارد. ایده این است که وقتی نفس شما با حرکت بالش هماهنگ می‌شود، آرام‌تر و عمیق‌تر نفس می‌کشید.

حیوانات خانگی سخنگو

WowWee انتظار دارد Dog-E را در ماه سپتامبر در فروشگاه ها داشته باشد. به قیمت 79 دلار (تقریباً 6500 روپیه) به فروش خواهد رسید. برنامه کنترل حرکات اسباب بازی نیازی به اشتراک ندارد.

یک بالش آرامش بخش

نسخه نمایش داده شده در CES یک نمونه اولیه است. این شرکت به دنبال شرکای خود است و امیدوار است تولید آن را در سال جاری آغاز کند.

کالسکه هوشمند استارتاپ کانادایی Gluxkind به گونه ای طراحی شده است که زندگی را برای والدین در حال حرکت آسان تر کند.

FluentPet بهترین چیز بعدی را نوید می دهد – دکمه هایی که شرکت می گوید می توانید حیوان خانگی خود را آموزش دهید که اگر گرسنه است، نیاز به بیرون رفتن دارد یا می خواهد بازی کند، فشار دهد.

یک کالسکه با تکنولوژی بالا

در اینجا برخی از نکات برجسته وجود دارد:

با Dog-E، روبوداگ هیجان‌انگیز آشنا شوید.

سگ ربات

به استراحت نیاز دارید؟ شرکت مهندسی یوکای ژاپن می‌گوید بالش خزدار رباتیک آن می‌تواند با تقلید ریتم تنفس به کاربران کمک کند تا آرامش داشته باشند.

کالسکه مجهز به هوش مصنوعی دارای سنسوری است که می‌تواند تشخیص دهد که چه زمانی یک نوزاد بداخلاق را برداشته‌اید، در این هنگام هنگام راه رفتن بدون اینکه نیازی به لمس آن داشته باشید، از جلوی شما غلت می‌زند.

این نمایشگاه به طور رسمی روز پنجشنبه افتتاح شد و انبوهی از سرمایه‌گذاران، رسانه‌ها و کارمندان فناوری به مکان‌های غارنشین لاس وگاس سرازیر شدند تا جدیدترین فناوری‌های شرکت‌های بزرگ و استارت‌آپ‌ها را ببینند.

آیا تا به حال فکر کرده اید که اگر سگ شما بتواند با شما صحبت کند چه می گوید؟

لئو می‌گوید: «ما متوجه می‌شویم که در واقع وقتی سگ‌ها می‌دانند که آنها را درک می‌کنند زیرا دقت و ویژگی دکمه‌ها را دارند، کمتر شکایت می‌کنند زیرا دیگر نمی‌دانند که آیا واقعاً آنچه را که می‌خواستند بیان کرده‌اند یا خیر». تروتیر، مدیرعامل FluentPet.

کینگ اسمیت فیتنس، خالق واکینگ پد، اولین دفتر مرکزی خود را در دالاس در ماه دسامبر افتتاح کرد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

شونسوکه آئوکی، مدیرعامل یوکای گفت این بالش می‌تواند به کارگران دورکاری که در تلاش برای ترک شغل خود هستند کمک کند.

یک تردمیل تاشو

اگر تردمیل می‌خواهید اما فضای زیادی ندارید، WalkingPad راه‌حلی را ارائه می‌دهد – تردمیل سبکی که می‌توان آن را در صورت عدم استفاده به دو قسمت تا کرد و روی دیوار یا زیر تخت قرار داد.

باتری حدود هشت ساعت دوام می آورد و دو تا چهار ساعت طول می کشد تا شارژ شود.

این شرکت در حال حاضر در حال دریافت پیش سفارش برای کالسکه است و امیدوار است که آنها را از ماه جولای تحویل دهد. قیمت ها از 3300 دلار (تقریباً 273000 روپیه) شروع می شود.