به‌روزرسانی‌های لایو رویداد اپل: لاین‌آپ آیفون 14، سری ساعت 8، ایرپاد پرو 2 امروز عرضه می‌شود

در حالی که انتظار نمی رود آیفون 14 با به روز رسانی های قابل توجهی در طراحی خود عرضه شود، مدل های آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس قرار است ناچ را با یک سوراخ پانچ و برش قرص جدید “یکپارچه” عوض کنند. این اولین تغییر عمده در ناچ نمایشگر آیفون از زمان معرفی آن با آیفون X در سال 2017 خواهد بود.

در نهایت، انتظار می‌رود اپل مدل جدیدی از هدفون‌های بی‌سیم واقعی خود به نام AirPods Pro 2 را نیز عرضه کند. احتمالاً جایگزین ایرپاد پرو که در اکتبر 2019 معرفی شد، هدفون‌های جدید طراحی مشابهی دارند، در حالی که بهبود یافته‌ها را ارائه می‌کنند. حذف نویز فعال و کیفیت صدا. گزارش‌های قبلی همچنین نشان می‌دهند که این هدفون می‌تواند از شارژ بی‌سیم MagSafe و شارژ سیمی USB Type-C پشتیبانی کند.

همچنین انتظار می‌رود اپل مدل جدید اپل واچ پرو را عرضه کند که گفته می‌شود نسخه بادوام و مقاوم ساعت هوشمندش برای کاربران فعال و مجهز به بدنه تیتانیومی است. این مدل دارای نمایشگری بزرگتر از بقیه به همراه یک دکمه جدید است.

مانند رویدادهای قبلی اپل، ما انتظار داریم که رویداد راه اندازی Far Out با سخنرانی تیم کوک، مدیر عامل اپل آغاز شود. این شرکت به احتمال زیاد سری جدید آیفون و به دنبال آن جزئیات سایر محصولات جدید را معرفی خواهد کرد. همانطور که از طریق پخش کننده تعبیه شده در بالا، رویداد را با ما تماشا می کنید، می توانید مراقب بزرگترین به روز رسانی های این صفحه باشید.




منبع

مراسم معرفی آیفون 14 با نام “فار اوت” در ساعت 22:30 امشب به وقت تهران آغاز می شود. انتظار می رود این شرکت مستقر در کوپرتینو از نسل بعدی مدل های آیفون خود – متشکل از آیفون 14، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس، رونمایی کند. در همین حال، انتظار می رود اپل واچ سری 8 نیز راه اندازی شود و همچنین گفته می شود که یک مدل جدید اپل واچ پرو را نیز در بر خواهد گرفت. اپل همچنین می تواند AirPods Pro 2 را در این رویداد امشب معرفی کند. رویداد راه اندازی این شرکت از طریق یوتیوب و وب سایت اپل به صورت زنده پخش می شود و همچنین می توانید آن را در پخش کننده تعبیه شده در بالای این وبلاگ زنده تماشا کنید.

در همین حال، طبق گزارش های قبلی، اپل واچ سری 8 احتمالاً از طراحی مشابه سری 7 سال گذشته برخوردار است. با این حال، مدل‌های امسال دارای یک حالت کم مصرف جدید هستند، در حالی که مشتریان می‌توانند انتظار داشته باشند که یک ویژگی جدید نظارت بر سلامت را در قالب نظارت بر دمای بدن و پوست مشاهده کنند.

همچنین انتظار می‌رود که این شرکت مدل «مینی» را به نفع آیفون 14 مکس (یا آیفون 14 پلاس، طبق افشای‌های اخیر) متوقف کند که گفته می‌شود آیفون 14 با اندازه نمایشگر مشابه آیفون 14 پرو مکس است. . اپل قبلاً آیفون SE (2022) را در ماه مارس عرضه کرده بود که مجهز به تراشه A15 Bionic است که انتظار می‌رود مدل‌های آیفون 14 و آیفون 14 مکس را نیز تامین کند.