ساعت هوشمند Noise ColorFit Pulse Go Buzz با نمایشگر LCD 1.69 اینچی و عمر باتری 7 روزه در هند عرضه شد

ساعت هوشمند Noise ColorFit Pulse Go Buzz روز چهارشنبه در هند عرضه شد. این فناوری از فناوری Tru Sync Noise بهره می‌برد که ادعا می‌شود یک اتصال یک مرحله‌ای بدون دردسر را با اتصال بلوتوث نسخه 5.3 فراهم می‌کند. همچنین از تماس بلوتوث تک تراشه با برد بی سیم تا 18 متر پشتیبانی می کند. Noise ColorFit Pulse Go Buzz دارای صفحه نمایش 1.69 اینچی TFT است. بیش از 150 واچ فیس مبتنی بر ابر و سفارشی سازی شده را پشتیبانی می کند. این ساعت هوشمند همچنین دارای بیش از 100 حالت ورزشی است و دارای ویژگی تشخیص خودکار ورزش است.

قیمت نویز ColorFit Pulse Go Buzz در هند، در دسترس بودن

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

بازی God of War: Ragnarök Reveals Dwarven Realm Svartalfheim, Environmental Puzzles





منبع این دستگاه مجهز به سنسور ضربان قلب، سنسور اکسیژن خون SpO2 و شتاب سنج است. Noise ColorFit Pulse Go Buzz شامل بیش از 100 حالت ورزشی و یک ویژگی تشخیص خودکار ورزش است. این ساعت هوشمند دارای یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی است که گفته می شود در استفاده معمولی تا 7 روز دوام می آورد. علاوه بر این، گفته می شود حدود 2 ساعت طول می کشد تا به طور کامل شارژ شود.

این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش 1.69 اینچی TFT LCD با وضوح 240×280 پیکسل و 500 نیت روشنایی است. Noise ColorFit Pulse Go Buzz اتصال یکپارچه را با فناوری True Sync این شرکت ارائه می دهد. دارای اتصال بلوتوث نسخه 5.3 است و از تماس بلوتوث پشتیبانی می کند. همچنین یک اسپیکر و میکروفون داخلی نیز وجود دارد. کاربران همچنین می توانند گزارش تماس ها و مخاطبین مورد علاقه خود را در ساعت هوشمند مشاهده کنند.

قیمت Noise ColorFit Pulse Go Buzz در هند روپیه تعیین شده است. 1999 در آمازون و gonoise.com. این ساعت هوشمند نویز در رنگ های مشکی، آبی نیمه شب، خاکستری مه آلود، سبز زیتونی و صورتی رز عرضه می شود.

Noise ColorFit Pulse Go Buzz مشخصات، ویژگی ها

Noise ColorFit Pulse Go Buzz دارای بند سیلیکونی 22.6 میلی متری، وزنی در حدود 23.1 گرم و دارای استاندارد IP68 طراحی مقاوم در برابر آب و گرد و غبار است. این ساعت هوشمند با دستگاه‌های اپل دارای iOS 11 یا جدیدتر و دستگاه‌های اندروید با نسخه‌های اندروید 9 یا بالاتر سازگار است. به گفته این شرکت، چندین ویژگی اضافی مانند مکان تلفن، ردیابی فعالیت، کنترل‌های موسیقی از راه دور و نظارت بر سلامت زنان نیز وجود دارد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.