بیت کوین، اتریوم، نوسانات اندک قیمت، افت قیمت استیبل کوین: همه جزئیات

در کشورهایی مانند هند و اسرائیل، دولت‌ها تلاش می‌کنند تا آگاهی را گسترش دهند و قوانینی را پیرامون بخش کریپتو ایجاد کنند.

تحقیقات Arcane اخیراً اشاره کرده است که Binance در سال گذشته 61 درصد تسلط بر بازار مشتقات بیت کوین را از نظر حجم داشته است. این صرافی همچنین 92 درصد از سهم بازار بیت کوین را در اختیار داشت.


جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.



منبع در همین حال، سقوط اخیر صرافی کریپتو FTX که بازار کریپتو را تکان داد، همچنان بر دنیای کریپتو تاثیر می گذارد. سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق صرافی رمزارز FTX تخریب شده، در دادگاه فدرال منهتن در نیویورک اعتراف کرد که بی گناه است. Bankman-Fried که با اتهام کلاهبرداری از مشتریان FTX مواجه است، استفاده غیرقانونی از وجوه مشتریان برای هزینه های شخصی را رد کرده است.

از سوی دیگر، ارزهایی مانند بایننس کوین، کاردانو، پولیگون، آوالانچ و مونرو در روز پنجشنبه شاهد افزایش بودند.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

به طور مشابه، Litecoin، Polkadot، Tron، Solana، Uniswap، Leo، Chainlink و Cosmos نیز شاهد کاهش ارزش بودند.

هر دو memecoins Shiba Inu و Dogecoin سودهای اندک اما قابل توجهی کسب کردند.

بر اساس داده های به اشتراک گذاشته شده توسط CoinMarketCap، ارزش کلی بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته 0.15 درصد رشد داشته است. ارزش بازار بخش کریپتو در حال حاضر 820 میلیارد دلار (تقریباً 67,90,345 کرور) است.

اتر شاهد افزایش اندکی 0.03 درصدی بود. طبق ردیاب قیمت رمزنگاری گجت 360، دومین ارز دیجیتال با ارزش پس از بیت کوین در حال حاضر با قیمت 1251 دلار (تقریباً 1.03 لک) معامله می شود.

با خارج از تصویر FTX، بایننس در صدر فهرست صرافی‌های ارز دیجیتالی قرار دارد که بیشترین سهم بازار را در سال 2022 به خود اختصاص داده‌اند.

Monero، Bitcoin Cash، Near Protocol، Bitcoin SV، Elrond و Decentraland نیز سود کسب کردند.

پس از دو روز افزایش قیمت ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال مختلف شاهد نوسان قیمت‌های خود در روز پنجشنبه بودند. بیت کوین با کاهش 0.37 درصدی، معامله را با قیمت 16816 دلار (تقریباً 13.9 میلیون روپیه) آغاز کرد. ارزش قدیمی‌ترین ارز دیجیتال در صرافی‌های بین‌المللی مانند Binance، CoinMarketCap و Coinbase نیز بدون تغییر باقی ماند. علیرغم ضرر جزئی، ارزش بیت کوین در 24 ساعت گذشته در مجموع 123 دلار (تقریبا 10175 روپیه) افزایش یافته است و زیر قیمت 17000 دلار (تقریباً 14 میلیون روپیه) باقی مانده است.

استیبل کوین هایی مانند تتر، USD Coin، Ripple و Binance USD همگی زیان اندکی را ثبت کردند.